Monday, July 19, 2004

JAH!!!

NICk tuleb Reedel ja jaab nadalavahetuseks. :) COOL!! Ei joua reedet ara oodata. Kui reginale ytlesin siis ta vaatas mind vaheke imelikult ja pani hea killu, " Aga Issi ei ela ju meiega enam". Irw.  Ega ei ela jah enam, aga ainult ajutiselt.   Pool aastat peame praktiliselt ilma "meheta" elama. Aga noh,  need haigla paevad mooduvad yllatavalt kiiresti. Hommilul kell kaheksa haiglasse, ja kella 1, 2, 3, 4, 5, ajal tagasi. Olenevalt paevast muidugi. 
 
Olen siin hullumoodi sooma hakanud. I SWEAR!! Nalg on kogu aeg. Koik soovad siin ja ju ma siis votan selle endale vabanduseks et kui teised soovad , miks siis mina ei voi.  JA usu mind, sook on hea- mitte salat - VAID SOOK!!! Grillitud kana, Texas roasted beef, brisket, jne. Taisvaartuslik Rasvane " SOuthern ' Toit.  Kui ma siin ainult salatit ohtusoogiks soon siis moni tuleb ikka juurde ja uurib kas minuga on koik korras. Et akki tahan ikka liha, ja neil yks ekstra jupp grillimas. IRW. Ma olen juba umbes 5-6 lbs'i juurde votnud? Palju veel ? Jargmise kuu jooksul jargmised 6 lb?? Jousaalis kamisest ei tule siin ju midagi valja.   lapsehoidjat pole ja pole kedagi kes Regina jargi vaataks. Teeme kyll siin jalutuskaike, aga mida sa ikka 100 kraadise kuumusega teed. 5 Minutit jalutust ja siis oleme labi marjad, ja Regina ei tohi ju erilise kuumuse ja paikese kaes ka olla.
 
OK. Mu aeg on Otsas. Jargmise korrani.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home