Tuesday, September 27, 2005

Pole midagi toredamat kui veeta tahtsaim Paev aastas sobrannade ja sopradega. Meie ja 13 regina lahimat sopra otsustasime tahistada Regina synnipaeva . Chilis. Miks just Chilis- 2 vaga head pohjust. Chili on Regina lemmik restoran koga maailmas, ja eile(26. sept). laksid 100% Chili tuludest St Judele. ma ei tea mitusada Chilit Usas ja maailmas on, kuid arvan et umbes kaks miljonit saab St Jude tanu sellele fund raiserile. :) Igati tore synnipaev oli. Koige parem muidugi see et ei pidanud maja saravaks koristama, kook jai puutumatta ja 17 inimest soid ainult 170 dollari eest. Oleks ma ise kodus syya tegema hakanud , oleks mu kulutused lainud kusagil 500-600 dollari kanti, kuna mulle meeldib syya teha, ja lihtsalt soogiga yle pingutada. Teel koju, autos, ytles Regina meile, et ta on vaga onnelik tana, kuna koid Armastavad teda.:) Sellistel momentidel kohe tuleb pisar silma. :) Kingitusi avades hyydis ta aga roomsalt- Kust nad koik teadsid mida ma taha. irv. Muidugi mina ei habene millegi ees, ja kui keegi minult kysis mis Reginale kingituseks voiks saada, siis ma kohe ytlesin ara et ta tahab princessi oosarke, ja raamatuid, ja uut Babrie DVD 3d , jne. irv. Nii ta siis saigi mis tahtis. :) Samuti ytlesin rahvale ka et PLEAZZEEE no more toys. ( Aitab manguasjadest). Yleeile just koristasin laste tubasid ja viskasin minema 4 pool suurt kotti trani, millega nad juba aasta pole manginud. :)


1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Palju õnne veel tagant järgi!

Minule ka meeldib Chilis! Kahju, et muidugi 26. septembri maha magasin....
Ah, mul ajaarvestused kõik sassis seoses selle möödunud reisiga.
Siiamaani kell 8 õhtul juba valmis magama!

8:14 PM  

Post a Comment

<< Home