Wednesday, July 21, 2004

Teisipeav

TEisipaev oli pikk ja vasitav paev. REgina tundus samuti rohkem vasinud kui  varematel nadalatel. Ta verenaitajad on kyllaltki normis  mis tahendab seda et ta ei pae paevast paeva maskiga ringi jalutama.
Eile  ohtul kais Ronald McDonaldi majas   Mingi grupp. Lapsed varvisid valgeid seinaplaate ja ka mingid ajakirjanikud olid kohal. Tehti pilte ja soodi Pizzat. Reginale piltide tegemine ei istunud. Ajas oma huuled prunit Ja ytles  EI iga asja peale. Ma olin yritamisest labimarg. Fotograaf tahtis meist molemast pilti saada aga Regina Ei vaadanud Fotograafi poolegi. :(

Tana kolmapaeval  on tal Ocupational  Teraphy ja siis kell 1 kiiritus.

Homme neljapaeval on pikk paev   ja  arvatavasti ka vasitav paev. :(
Ja Reedel tuleb NICK!!!! Yey

1 Comments:

Blogger Lennuk said...

Hei, taas!
Tead, ei kujuta ette, mida sa nende kuudega oled pidanud läbi elama ja see elu praegu... haigla, kiiritused, arstid jne.
Ma võin vaid kujutleda sinu kergendust, kui saabub aeg, mil saad diivanile vajuda ning nautida argipäeva.
Siin endiselt soe ja päiksepaisteline.
Nädalavahetus on möödunud täiesti tavaliselt... logeledes. Eile käisime IKEA-s (kas juba tunnen kodu järgi puudust), ostsin suure potsku pohlamoosi ning pohlamahla ekstrakti. Harry armastab neid!
Õhtul käisime ka kinos. Vaatasime The Bourne Supremacy. Väga hea põnevusfilm. Esimene film on ka hea. The Bourne Identity.
Kell on juba 3 pärstlõunal ning ma olen ikka veel pidzhaamas. Selline laisk pühapäev siis meil siin. Tunni pärast lähen juuksurisse. See saab siis olema minu tänase päeva peasündmus.
Kauaks Nick jääb? Kas Gabriel ka kaasas on?
Ikka kõike head teile sinna!

3:13 PM  

Post a Comment

<< Home