Thursday, November 25, 2004

Puhkus ...

Olen ennast tanupyhade soogist kurguni tais ajanud. Yaiks. Pole kaua aega nii halba tunnet olnud, aga samas tahan ikka veel syya. Soin terve korvitsa pecani piruka ara ja kalkunit, ja suitsu seakintsu, ja punapeeti ja cornbread dressingut ja kartuliputru ja ounakooki ja pahkelid ja saia ja void . Aga ikka olen veel naljane. Ja nii juhtub iga aasta pyhade paiku. Enne pyhi teen paar kuud kovasti cardiot et lisakilodest lahti saada ja siis selle paari paevaga mil pyhad kestavad soon ennast ilusasti pungi- ju siis mul mingid soomishaired on . irw.

regina on Nickiga haiglas. Ytlesin Nickile et ma lahen homme hommikul kella 6 ajal shoppama, kuna poed tehakse juba siis lahti. ja allahindlused misssugused. Loodan et saan joulukingitused ara osta. Kuigi mulle suured rahvamassid ei meeldi , vean ennast ikkagi malli. SIja on allahindlustest nii vaimustuses et ta vast ei saa tana oosel magada. irw.

http://www.diana78.blogspot.com

Arge unustage kylaliste raamatusse marget jatta et te meie tegemistest ikka vahepeal loete. Kirjutage kas voi iga paev. Ja andke ikka ka meile teada mida teete. :)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

vägev, et regina paraneb, et vagelibled on omale kohale taas jõudnud :-))
kui teil on tänupühad hirmus õgimine, siis meil seisavad varsti ees ju jõulud, kus käib mingi ilge õgimine, justkui poleks aasta otsa süüa saanud. Miks küll inimene nii loll peab ikka olema, samas oi kui hea on süüa... no nihuke mõnu et sure ära. Eile tegin ühte justukooki (retsepti tahad?;-)), jube hea saija polnud isegi väga rammus. Mulle meeldib süüa teha, eriti küpsetada, kahju aint et pole kes selle hunniku kõik ära sööks, Kaarel nimelt ei armasta eriti magusat. Oh kuidas ma juba ootan et saaks oma köögi, küll ma siis nuuman kõik üles, välja arvatud ise muidugi, oi kui raske see ikka on...
ok olge tublid
maarika

11:25 PM  

Post a Comment

<< Home