Tuesday, February 22, 2005

LAS KALLAB...

Tegelikult ei taha enam vihma. Nii villand on juba. Tana on hooti sadanud. Ilm laheb tunniks hasti ilusaks ja siis korraga laheb maa mustaks ja hakkab rahet ja vihma sadama. Vuih, mitte kohe ei ole see CAle iseloomulik. Ma vajan paikest ja D vitamiini.

Ma vist ei maininud, kuid teile teadmiseks- ma olen jalle mehetu. Mu meha soitis ara Hiina ari tegema. Kuna USAs hardware designeritiel varsti enam tood pole, asutas ta pool aastat tagasi Hiinas koos kolme mehega tec firma , ja nyyd ta siis sinna lakski. Kuu , poolteist hiinas , siis paar kolm nadalat kodus ja nii paar aastat jutti. ja too on reisiv. Muud ei tee kui soidab yhest hiina otsast teise ja siis jalle tagasi. Tahaks kyll et ta rohkem kodus oleks, aga paris tootuna pole ka just koige oigem olla.... Nyyd siis otsingi endale tegevusi. Panin ennast collgegesse kitarri tundidesse juba kirja, homme votan oma scrapbookingu kasile ja hakkan kaarte valmistama, Ebayle juba kirjutasin ennast kirja-... girl with mission ...

Reginal laheb vaga hasti. Toimetab paevad labi. Tana kaisime Heffalumpi vaatamas( Karupoeg puhhi , roo ja elevandi seiklused) Paris naljakas multikas oli. Sai isegi naerdud. Reginale meeldivad puhhi kinodes koige rohkem laulud. Hasti kaasahaaravad on nad. :) Homme on juba kolmapaev. Lahen arvatavasti jalle midagi vaatama. Viimasel ajal on nii palju uusi filme valja tulnud- ja just siis kui pole meest kellega kinno minna. eh..

3 Comments:

Blogger Lennuk said...

Ma käisin ka Heffalumpi vaatamas. (Date muuvi?, irw... loomulikult Heleniga)
Tead, oli küll armas. Eriti meeldis mulle see väike Heffalump ja nende aksent.

9:17 PM  
Blogger Queen D said...

Olen kohe nous sinuga. Koige rohkem ajas naerma selle eleffanti irvitamine. irw

10:11 PM  
Blogger mutukas said...

see on küll kahju, et Nick nüüd nii liikuva tööga on. ma juba tunnen end halvasti siis, kui Indrek iga kuu Eesti lõunaosariigis Lätis käib. Viimane kuu oli tal väga sage käimine, iga nädal kolm päeva. Oehhh! Aga sul on õnneks Sija seal, ei jää päris üksi lastekarjaga.

11:21 PM  

Post a Comment

<< Home