Thursday, February 24, 2005

Tere Raffas.

Mis vark on?? Kuidas siis pidustused moodusid? Pole kyll enam Eestis ja koik Eesiga seonduv tundub kuidagi kauge, kuid iseseisvumine ei lainud siiski meelest. Tana olen terve paeva oma malu varskendunud kuidas ja miks etc ja millal Eesti ja Eestlased syndisid, mis juhtus, jne. Paris huvitav oli yle hulga aja jalle oma juuri uurida. Nii paljugi huvitavat tuli meelde mis aastatega meelest on lainud.


Kuulge teie koik kes minu blogi loevad. Andke endast blogi lehtedel marku. Ma tean et teid on yksjagu, kuid kes tapsemalt loevad , seda ma ei tea. Leila, Maarika, SIja, Katre, ylle- Suured tanud et olete mulle nende kuude jooksul truuks jaanud ;). Tanaksin veel rohkem raffast nimepidi, aga pole orna aimugi kes te olete ja kus te olete. Nii et - Kahku kommima. lasku laiskus teid lahti . Parem idee teile- tehke koik endale blogid. Seltsis segasem. ;)

Umbes kella yheksa ajal ohtul , ryndas Sijat ja mind nalja hoog. Nii me siis soimegi kylmkapi ja pantry pool tyhjaks- chips ja salsa, cheese ja wine, duck liver ja more veini. irw. Niipalju et pardi maks oli yks jubedamaid soomiselamusi viimase aasta jooksul. Taielik cholestoroli sisse soomine ja mis maitse veel. Ju mul ja Sijal on siis odav maitse - armastame Atleedi juustu ja kodu kootud ounaveini . irw. Aga tegelikult kah- NO MORE DUCK LIVER FOR US!!!

Ok, nyyd on teie kord- kirjutage yles koik toidud mis teile yldse kohe ei maitse :) JOOKSUGA KOMMIMA!!!!!!

9 Comments:

Blogger Lennuk said...

Toidud mis ei maitse? Kergem oleks üles tähendada toidud, mis maitsevad!
Ma pole kunagi eriti picky toiduga olnud. Söön kõike. Mõnda asja parema meelega, mõnda vasaku meelega.
Kui on valida, siis mind ei tõmba pasta toidud. Kui on valida, siis ka pizza jätab mind külmaks.
Toit mis meeldib? Ma sööks ikka ja jälle sushit (nii odevat poe massitoodangut, kui uhkes restos. kõik kõlbab sushi puhul). Praegu on näiteks heeringa isu (muideks, Eesti Vabariigi aktusel Éesti Majas seekord pakutakse heeringat). Meeldib mulgikapsas. Mulgipuder petiga (või keefir, mis iganes).
Magustoitudest eelistan jäätist. Aga see ei tohi olla vanilla, shokolaadi, banaani, ega maasika flavor. Ehk vaid mint choclate chip sobib!
Jookidest maitseb siider. Aga ka õlu. Aga ka igasugu eksootilsed ja vähem eksootilised kokteilid. Näiteks mõnus maasika margarita tundub praegu eriti tõmbavat!

Hääd wabariigi aastapäiva!

10:55 PM  
Blogger Queen D said...

Kui aus olla meeldivad mulle ainud CA rolls( ilma toore lihata). Mulle kohe mitte ei maitse toores kalaliha. Yaiks, kuid California rolls Angerjaga on vaga head, ja kylmsuitsu Ca rolls on ka head. Kuid tuunikalaga sashimi mitte kohe ei meeldi . :D Aga wasabe soy kastega on ikka yle koige- vahel soon isegi nuudleid sellise kastega. irw.

11:00 PM  
Blogger Lennuk said...

Mulle sobib igasugune sushi. Toores ka. Kui poest ostan, siis enamasti CA rolli. Aga restos avatud kõigele.

11:24 PM  
Blogger mutukas said...

Meie tähistasime siis eile kodumaa sünnipäeva - Iti ütleb nii:) ja ta teag, et kodumaa sai 87-aastaseks (neil lasteaias oli kõvasti selgitustööd tehtud). Noh, meie päev möödus nii,e t vaatasime telekast paraadi ja siis suusatamise MM meeste teatesõitu suusatamises. Seejärel pärastlõunal läksime uisutama. Kuna Sakus polnud uisuväli valmis, siis läksime linna Premia jäähalli. Iti uisutab kahevahel, st kätest kinni tiirleme jää peal.
Artur magas vankris. Tund aega olime. Siis tulime koju ja hakkasime nn pingviinide paraadi vaatama (presidendi vastuvõttu). Õhtul tuli külla Intsu vend oma naasõga. Sõime, mängisime.
Oli sellein vaikne päev üldiselt. Külm oli väljas. Hommikul -17 kraadi Celsiuse järgi. Päeval jäi -10 peale pidama. Meil suur talv siin ikka, nii mõnus!
Aga toidud mis ei meeldi - mulle ei meeldi piimasupid - öäkkkkk. hapukurki ka mina ei söö üldjuhul, aga ma selle peale vähemalt ei oksenda. Mulle ei meeldi seller ega petersell. muud ma ei oskagi välja tuua. ma söön üldiselt kõike. eile päevaks tegin näiteks oasuppi (mäletate need oad, mis Eestis aias suurte kõtrade sees on).

11:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

Laupaevane pidu ja Diana sobrantsi toodud kypsised on mu dieedi paigast ara ajand! Paeval suudan normaalselt syya, aga ohtu on jama. Kui igav on siis on vaja ju ogida. Muidu kui on tegemist: kinos kaia voi muidu sebida, siis pole isu yldse. Tanane jalk kogemus oli see, kui 30 mintsa pardimaksa tuupi lahti yritasime teha ning kui seda maitsesime siis onneks oli prygikast lahedal. Yakky... . ... Ma lahen oma jogurti peale tagasi. Ma lausa ARMASTAN seda. Diana ytleb, et olen JOGURTHOOLIK( voi midagi taolist) Ei enam ei proovi uusi sooke, praegugi on nilbe tunne suus. Ausalt. SRRY, kui kellegi maitset solvasin.
Inimesi ikka petetakse ka jookidega.( Blonde vast siis nt mind) Avastasin nadal tagasi yhe vee, muidugi 0 cal ja imelise maitsega gaseeritud vesi. Join, join, kuini Diana seletas, et tegu on nagu Coca Colaga, aind varvi pole sisse pannud. Tean ju mis viimane kehaga teeb, seega ikka tavaline vesi ja ei midagi muud. Vot nii.

9:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

ahjaaa. selleri varred on ühed vähestest asjadest mida ma ei taha süüa paljalt! käsi ei haara üldse nende järele.

10:01 AM  
Blogger Queen D said...

Mulle selleeri varred meeldivad koos Sinihallitus kastega. Yumm. Paljalt jah nad eriti ei istu.

11:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

hei raffas ja hääd soo riigi aastapäiva viil takkaperra kah....

meil siin olid sellised perekesksed ajatoimetused, dear husband oli mitu päeva kodus ja nüüd nädalavahe ka veel takkaotsa. Kogu see aeg olen mõelnud, et kirjutan sulle, aga no näed. päevane lastekantseldamine ja majaehitus võtavad võhma välja ja õhtul tahaks silma looja lasta ja nii see tulebki, et homme teen seda ja teist ja kolmandat jne jne homme homme homme...
vabariiki tähistasime samuti paraadi vaatamisega telkarist muidugi (liiga külm, et lapsi õue ajada) ja nats vara ka. Sis tegime treti ehituspoodi (oli soodukas :-)), küpsetasin ühe kohupiima -õunakoogi, tegin õhtusöögiks sooja kanasalati ja edasi nagu vähemalt pool eestimaast vaatasime "pingviinide paraadi". No oli ikka pingviine ka tõesti...
Ah et mis söögid ei meeldi, no see teie pardimaksa lugu ajas mind naerma, ma muide üldse kohe ei söö maksa, ei kellegi oma. Ja tatar ei meeldi ka ja küüslauku kah mitte üks teps ei armasta. ha ha sina oled meil ju eriti vürtsikas tüdruk. Ah jaa muideks, täna kui kokkasin, lajatasin lihale paprikapulbri asemel hunniku cayenni pipart selga. Algul ei saand arugi, lihtsalt tundsin et ei tea mis see siin nii kõvasti lõhnab. Ja ossa mait kui pärast maitsesin, uuuuuuuuhhhhh sa poiss!!!! krt need täitsa ühtemoodi näevad ju purgis välja ja eks ma siis krabasin riiulilt esimese, polnd aega lugeda mis peale kirjutet on. vot sis minu tänan kokakunsti shedöövr... Aga igasugu pastaroogasid ajaks kahe käega sisse (olin vist eelmises elus itaallane).
Kle ma tahtsin küsida, et kas sa tegid tõesti kõik söögid ise sellele 80 inimesele kes kõik kindlasti poolnäljastena suures ootuses teile nädal tagasi sisse tormasid??? uuuh kuidas oleks taht ka seal olla....

11:55 AM  
Blogger Queen D said...

Peasoogid tegin jah ise. Oli ka haid inimesi kes mul yksinda kannatada ei lasknud . Tegelikult magustoidud toodi rahva poolt. Ma tegin krasupea, ja tellisin Reginale Vaikese merineitsi tordi.
Peaaegu koik soodi ara. Eriti laksid rahvale peale kotletid ja taidetud sealiha ploomidega. Leila toodud koogikesed ka kadusid kohe leti pealt. :D

IRW. Cayenni pipar on jah taitsa tasemel pipar- eriti veel siis kui terve lusikatais soogi sisse panna. irw. Terveks eluks ajab vist maitsmismeele sul nyyd segi. IRW

12:08 PM  

Post a Comment

<< Home