Thursday, July 14, 2005

Ah, niisama.

Polegi kaua aega teile midagi kirjutanud. Meiega on koik jatkuvalt hasti. Ilmad on poletavalt kuumad ja see kuumus muudab vaheke uniseks . Kuid lastele meeldib. Tahavad paevad labi tagaaias mini printsessi basseinis aega veeta, voi siis mu maja yle uputada, mis nimelt juhtus 2 paeva tagasi. Lasin lastel vanni votta ja tavaliselt nad on vaga head ja korralikud vannisolijad. Ei uputa mu maja yle. Kuid seekord sai Gabrielil hing tais ja ta otsustas et on vaja mu suur vannituba yle ujutada. Nii ta siis manguhoos kallaski mitu mitu kopatait vanni aarele, kuid aarelt laks vesi porandale, ja porandalt linoleumi vahele kuid onneks mitte labi teise korruse esimesele . irw. Sai vaikese karistuse katte ja lubas mu vannituba mitte enam yle ujutada .

Reginal laheb vaga hasti. Ta kosub joudsalt. Kaalus on ka kovasti juurde votnud ja juuksed kasvavad kah tasapisi tagasi ( mitte kyll kiirituse poolele ) . Samuti meeldib talle ikka koolis kaija ja oma sopradega mangida ja uusi asju oppida. ta lemmikvarvideks on ikka veel roosa , lilla ja punane ja ta lemmiksoogiks Ikea lihapallid kastega. Talle meeldib Disney.com, PBSkids.com, Noggin.com, uptoten.com, nickjr.com, nick.com . Ta hetke lemmik film on Fantastic 4, ja lemmik multikad on Nu pogodi zajets ( video pealt). Ta lemmik autod on mercedes ja mitchubishi, lemmik maaks on EESTI( ta tahab eestisse elama kolida), Lemmik jookideks Coca cola, Piim, apelsini Fanta, ounamahl. Lemmik snackid on Kaneeli kreekerid ja twistid, sour cream ja onion pringles, Magustoitudeks eelistab ta shokolaadi kooke ja Shokolaadi jaatist. Ta lemmik unelaul on uinu vaikselt mu lind ja Twinkle, twinkle little star.

Nii palju siis temas. varsti uuded ettekanded. :)

1 Comments:

Blogger Lennuk said...

ajasid mul siin isu peale. lihapallid ja shokolaadi koogid.
dieeditamas nagu ma siin olen.
mul paljud lemmikasjad kattuvad reginaga.
ka mulle meeldib roosa (noh, tagasihoidlikum roosa), Nu Pogody'st ei ütleks ka ära, lihapallid kõlavad suurepäraselt, lemmikmaaks kahtlemata Eesti jne. jne.

9:47 PM  

Post a Comment

<< Home