Saturday, July 23, 2005

:)

Me majas on koik haiged. Gabriel jai haigeks esimesena- kohis ja oli suures nohus, siis oli jarg Regina kaes, ta haigus hakkas palaviku , koha ja nohuga, ja muidugi pidin ma ka lastega sammu pidama ja jain ise ka haigeks. Nohu ja koha ja suured peavalud. Ma syydistan meie haiguses seda koikuvat kuuma ilma. Ykshetk on nii kuum et ei saa hingata ja siis jargmine hetk on hea ja jahe ja tuuline. lapsed tunnevad tana end vaheke paremini. Ju siis rohud tootavad :). Nyyd kodus olles on Reginal suur oppimise tuhin peal. Printisin talle terve hunniku homeschoolig harjutusi valja ja ta teeb neid paevade viisi. Matemaatikat, kopeerib sonu taga, opib lugema- hasti usin opilane on. tana luges juba 3 realise loigu mulle ette. This cat is fat, this cat is furry, this cat has black spots - umbes midagi taolist. Mul on selle yle vaga hea meel et ta oppida tahab. Manguasjadest ta eriti enam ei hooli. Arvan et palju sellest oppimistuhinast on Kindergarteni syy. Ta grupis on palju lapsi kes oskavad lugeda ja 100 piires arvutada, ta ei taha teistest maha jaada ja yritab kovasti et ka midagi uut oppida. :) Gabriel on hetkel aga teine lugu. Ta mangiks paevad labi arvuti ja Gamboy Advance'iga kui ma ainult lubaks. Esimene asi mis ta hommikul peale silmi lahti tehtes minult kysib on kas Arvutiga mangida saab vah?? Ja siis ta tahab et ma temaga auto rallit mangiks ja teda yles ja alla hypataks, kuid tanu oma vasaku ola valudele ei saa ma midagi rasket kanda. Yritan teda hambad ristis paar korda hypatada, kuid see ajab valu ainult hullemaks ja ma pean enda piinamise lopetama. Gabriel koigest sellest veel aru ei saa kuna 4 aastase maailm koosneb ainult huvitavatest mangudest ja tavaliselt loppevad sellised olukorrad pisaratega.

Ei olegi midagi erilist siin juhtunud. Kaisime Regina grupida discovery Science centeris, kuid kuna Regina ei tundnud ennast just koige paremini, ja teadus teda eriti ei huvita siis tal oli seal igav. Muidugi oli tal oma seljakott kaasas ja seal pliiatsid ja kirjutama oppimise markmik kaasas. Nii me siis istusime ja oppisime kirjutama need paar tundi mis me seal viibima pidime.

Nick on ikka veel hiinas ja peaks tagasi joudma 31 juuli ohtul. Seekord jaab ta koju paariks kuuks ja laheb tagasi Hiina peale Regina synnipaeva. Eile ohtul just helistas ja ytles et on viimased paar nadalat pea magamatta olnud kuna tood on liiga palju ja kuumad hilmad ning nirud ohukonditsioneerid votavad une ara. Ootame teda koik koju. :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home