Friday, February 25, 2005

Viimase aja lemmikud

Alustan sellest et hammaste bleechimine kohe mitte ei ole yks mu lemmik tegevustest. Tund aega valu kannatada ja siis paar nadalat valulike hammastege ringi kaimine ei kuulu mu lemmikute hulka mitte kohe. Hetkel teen kyll ainult touch up bleechimist( 9 kuud tagasi tegin terve kuuri labi, nyyd bleechin iga kolme kuu tagant korra).

Tana ma sain netflixiga jalle paar uut filmi . Film number yks on Raise Your Voice , kus mangib Hilary Duff, yhesonaga kino on taielik BLUFF , jookse oma unistustel taga ja kyll nad taituvad blah blah blah tyypi film. Reginale kyll meeldis, ta Hilary suur fann.

Teiseks Filmiks oli Cellular- Kim Basingeriga. Vaga kohe meeldis. Oli piisavalt suspencful kuid millegiparast ma juba teadsin ette kuidas see loppeb. Sellest hoolimata meeldis.

Mu koigi aegade lemmik film Kommoodiatest Home Alone 3. Rush Hour 1 ja 2. Samuti olen Leathal Weaponi fann. Paris lemmik filmi mul polegi. Kaldun vaatama rohkem Oudukaid ja trillereid.
Teleshowdest on Lemmikud CSI ja ALias. Reality showd eriti ei istu. Paar lemmikut on kyll, kuid need on lemmikud just oma lolluste tottu.. Americas next top Model on paris huvitav. American Idol on kah vaatamist vaart. JA MU KOIGE lemmikum on Surreal life - seda saadet vaadates on parem mahkmeid kanda. irw.

Regina lemmikud on muidugi princessid- Princess Diaries meeldib talle vaga. Talle enam multikad nii vaga ei meeldigi. Ta armastab ka rohkem Noortele suunatud filme vaadata- Cinderella story, Raise your voice, Garfield, Daddy day care. etc.

Muusikas Meeldib Reginale Britney Spears. Muretsesin talle Britney videode DVD. Ta voib seda lopmatuseni vaadata. Yritab Britney tantsu liigutused kah meelde jatte. Teiseks lemmikuks on Tal Ashlee Simpson- Tanu sellele et Ashlee Target Houses kais. Avrile ja Hilary meeldivad talle muidugi kah.
Mulle endale meeldib Hiphop rockp- Linkin Park on vaieldamatu lemmik. Jousaali muusikaks on hea aga Eurodance/ drance.

Gabrielile aga meeldib koik autode, lennukite ja rongidega seonduv :D- Barbides me hetkel ei raagi. ;)

1 Comments:

Blogger Lennuk said...

Olen Cellular'i näinud. Oli hea ja põnev. Väga meeli ärevil hoidev.
Viimasel ajal olen ma vähe filme näinud. Kinos ka pole käinud. Viimati nägin Sideways, mis meeldis (kuigi mõjus natuke rusuvalt). Näigin ka Meet the Fockers, ja sai mõnusalt naerda.
Mulle meeldivad rohkem vist ikka sellised romantilist laadi filmid. Mõnikord aga kisuvad need läilaks ja nii olengi endalegi imestusega lausa kaifinud actionit. Mulle meeldivad mõlemad Bourne filmid. Colleteral oli hea.
Muusika???? Sellega on meil endiselt raskusi. Aga oma uuele iPod Shuffel'ile olen peale pannud sellist musa, nagu näiteks Erich Krieger, Eesti Kaheksakümnendad, Sting, Cranberries, Simply Red ja miskit vast veel....

11:03 PM  

Post a Comment

<< Home