Wednesday, April 06, 2005

Pole kaua meist teada andnud.

Meil laheb hasti. Regina juuksed kasvavad jouga, pea muba pool must otsas. Pool must just selleparast et Kiirituse kohta juuksed veel tagasi kasvama pole hakanud. Aga kyll nad yhel heal paeval kasvavad ja siis saab ka Regina endalse pikad tumedad lokid :)

Make a WIsh Foundadion - organisatsioon mis taidab laste , kes on diagnoositud eluohtlike haiguste Koige suurema soovi, helistas meile paar paeva tagasi ja Kysis ega Regina Wiggles kontsertist huvitatud pole. Regina muidugi oli , ja nii me siis saimegi 4 tasuta piletit- Kontserdile sel laupaeval. Kontsert on Universal Amphitheateris , Universal Citys. Wigglsitest saate teada lahemalt siit--- http://www.thewiggles.com/

Kui juba soovidest raakida, siis REgina koige suuremaks sooviks oli Minna Florida Disneylandi. Make a WIshi tootajad kaisid 16 veebruaril siin ja interviueerisid Reginat ja tema huvidest, tegemistest, tahtmistest, soovidest jne. Ja Siis nadal tagasi helistasid nad et REGINA SAAB OMA SUURE SOOVI- TEMA JA SIIS MEIE saame koik minna disneylandy tema synnipaeva ajal( see oli minu soovitus, REginal pole kuupaevadest Aimugi). Tavaliselt kui wish on grantitud, siis mingi organisatsioon, kool, lasteaed jne kes on Make a Wishi partner , Adopteerib soovilapse, ja siis hakatakse selle reisi jaoks fonde / raha koguma myyes kypsiseid, kokaraamatuid, pestakse autosid - saate kyll pildi. Kuna aga keegi enne tahtis sama soovi , siis see eelmine fundraiser laks nii edukalt et rahakogujad kogusid raha 2 reisi jaoks( arvatavasti kusagil 10 000 dollari ymber). Nyyd ootame me septembrini et Siis Reginale tehakse enne minekut Disneylandis( California omas) vaike soovi esitlus, kus talle oeldakse et ta maailma suurim soov on taidetud. Kohale tulevad koik printsid ja princessid keda aga tahab. :)
Age :) Muidugi ei pea ta jarjekordades seisma, ja saab koik tasuta , mis ta aga nouab. :) Tema soov on siis seaduseks :)

Make a wishist saate lugeda ja uurida lahemalt siit -----http://www.wish.org/

Ma ise kaisin nadalavahetuses LA's veini maitsmis yritusel( wine tasting). JUmmalast vinge yritus oli- koik Eesti Chickid. 13 -14 pudelit veini ja 12 maitsjat- ei saaks oelda et alkoholist oli puudus. Irw. Aga jah, lobus oli. Varsti peaks kordama. ...... Lisan ka koigest sellest hiljem fotod.

8 Comments:

Blogger Lennuk said...

Make a wish! :) Mis ise sooviks? (kui jätta maailma parandavad soovid välja - need üllad mõtted on alati hinges...)
Mis oleks sinu vahetu soov, nii nagu lapsel - ma tahan Disneylandi????
Ma ei teagi! Tahaks vist reisida Näha rohkem maid, uudistada kauneid loodusvaateid...
Make a wish! Või tahaks hoopis jäätist? Palju!
Ma olen alati kehva olnud oma soovidega. Alati realistlikuse piiridesse jäänud. Sageli märkan, et ei julge unistadagi...

Veiniõhtu oli aga tõesti hea. Kõik räägivad, et oli väga huvitav kogemus. Veinialaselt. Järgmisesse üritusse läheks juba natsa teadlikumalt. Appi, mul veinineelud juba käivad.
Make a wish! Veiniõhtu!
Lõbus oli!
Mina kaon nüüd mõneks ajaks orbiidilt. Paar reisi ees ootamas. Eks siis ole seiklustest kuulda...

2:37 PM  
Blogger Queen D said...

Ma tean oma soovi une pealt kah- tegelikult on mul 2 soovi- Kui ainult enda peale moelda , siis ma tahaks master Bedroomi taielikku makeoverit. ( tipp tehnikaga, ja stripi polliga irw, ;) ja suure aknaseinaga , kuid samas rahustav ja vaba, et oleks koht kuhu tahaks minna et rahu ja vaikust maailmast saada.

Ja teiseks hasti suureks sooviks oleks Eestis vanemate kodu korda teha, et oleksid koik mugavused olemas- jooksev vesi, ja vannituba ja noh yhesonaga et nende elu vaheke lihtsam oleks....

3:35 PM  
Blogger Lennuk said...

isver, no mina ikka ei oska üldse unistadagi...
ma mõtlen veel...

6:25 PM  
Blogger Queen D said...

Unistame nyyd sellest et keegi annaks 1500 dollarit ja siis tuleks Kuldne Trio la eesti majja ;)??? Sul ja unistustest puudus??? L E I L A - Veiniumas oled veel ???/' hah

7:30 PM  
Blogger Lennuk said...

mõtlen veel.... irw! irw!

veiniuimas? kuule, ma löön vist punni pealt! su vein on nüüd minu riiulis uhkustamas ja veiniõhtu maitsmise põhjal oli ta vääägade hea ja mul nii neelud käivad praegalt!
(toon sulle teise pudeli asemele! minu hispaania viimane koht sobib??? ihihhiii!)

ja siis räägime wish'idest!

6:23 PM  
Blogger Queen D said...

Sobib ;) Edu moonipollul :-0 )

8:26 AM  
Blogger Lennuk said...

Vein on hää ja tinistan seda juba teist päeva, Harryle pakun ka vahel...

7:34 PM  
Blogger Queen D said...

vabanda et mailinud pole- mul mail ei lase kirju valja saata Coxi aadressil :(

Joo ka mu terviseks- arvan et sain tana mingi viiruse kylge- kurk valutab....

11:42 PM  

Post a Comment

<< Home