Saturday, March 26, 2005

Happy Easter :) Meil oli tana taitsa lobus paev. Hommikupoolikul kaisime lihavottemaal lobutsemas. Meie naabrid kutsusid meid nende kirikusse kus nad igal aastal korraldavad lastele vaikese lihavotte festivali. Kohal olid ponid, vaike loomaaed , naomaalinguid tehti, lapsed hypata, liugu lasta , syya, raagiti ylestousmis pyhadest- kuidas alguse said, ja miljon muud asja. Ja see olil lastele koik tasuta. Rahvast oli murdu- sadu lapsi, ja koikidel oli midagi teha. Reginale meeldivad Ponid koige rohkem, nii ta soitisgi poniga paar korda. Gabriel kardab koiki loomi , kuid ta leidis hiljem tegevust kiriku manguplatsil kiikudes ja ronides. :) Lobus oli. Ah jah, Reginale ja Gabrielile meeldis ka cupcakisid kaunistada. Oleks te nainud kui palju neid oli- kyll keegi oli alles usinasti sadu kooke kypsetanud ja frostingu kah veel peale pannud. Laste lobuks jaid need jellibeanside, m&mide ja sprinkelsitega ara kaunistada ja syya. Regina ja Gabriel armastavad ainult frostingut. :)


6 Comments:

Blogger mutukas said...

appi, kui lahe tegemine lastele!!!
kuule, mis on frosting? glasuur?

12:16 AM  
Blogger Queen D said...

Ta on umbes sellise valimuesga nagu vahukoor ,kuid mitu korda tugevama ehitusega kui vahukoor. Ostad poest juba potsikus valmis ja muudkui maarid kookide peale, voi vahele. Leila oskab kindlasti paremini seletada.

7:20 AM  
Blogger Lennuk said...

vuih. frosting! :) selline tunne nagu sööks suhkru-keemiat.
Ma olen siin mõningaid kooke teinud nii, et vahele olen pannud hapukoore ja mingi moosi segu. tuleb ikka hää svammine ja pehmeke kook.
aga lihavõtted läksid minul sellel aastal nii ilma munade, pasha, kui ka jänesteta. järgmine aasta uuele katsele.

11:13 AM  
Blogger Queen D said...

Frostingu pohiained ongi suhkur ja loomarasv- nyyd on muidugi ka tervislikumad variandid- ehhheeh. Ma ka ei kasuta poest ostetud frostinguid. Kui reginal voi gabrielil isu tuleb siis paari kuu peale potska ostan ja siis nad soovad seda seni kuni haigeks jaavad.....irw. Kyll ma olen ikka hea ema..... ;)

4:13 PM  
Blogger Queen D said...

Frostingu pohiained ongi suhkur ja loomarasv- nyyd on muidugi ka tervislikumad variandid- ehhheeh. Ma ka ei kasuta poest ostetud frostinguid. Kui reginal voi gabrielil isu tuleb siis paari kuu peale potska ostan ja siis nad soovad seda seni kuni haigeks jaavad.....irw. Kyll ma olen ikka hea ema..... ;)

4:14 PM  
Blogger mutukas said...

kas mäletate veel kui veel nõuka ajal kõik tordid said endale kenasti võikreemist katte??? issver, siis ju oli kuidagi väga populaarne see võikreem - või aeti suhkruga vahule ja oi kui rasvane see siis oli:) suviti vanaema sünnipäevadel tehti ikka mitu torti valmis võikreemiga. kas siis ei olnud vahukoori või miks nõnna seda võikreemi armastati?
aaa, ma vist tean vastust. maapiirkondades ja suiti polnud oli vast selle külmas hoidmisega nii lihtne. meil ju polnud maal üldse külmkappi. oli sahver ja kelder.

12:06 PM  

Post a Comment

<< Home