Wednesday, April 13, 2005

Soe ilm, kylm ilm, haige ilm...

Nii siin siin siis elu edasi lahebki.
Regina arkas eile lounauinakult yles vaikese palavikuga 101,6( ei oska tapselt oelda mis see ymber arvestatult on) . Andsin talle teelusikataie tylenoli ja palavik pole tagasi tulnud. Loodan et ei midagi hullu. Arst arvab ka et kindlasti sai veidike kylma eile ujumas kaijes. :) Ilm oli kuum, kuid vaike tuul puhus.

Tana pole vapavik tagasi tulnud. Ju ta siis tunnetas ette et mul Ja nickil olid tanaseks plaanid tehtud....

Gabriel mangib reginaga pidevalt dressupi. Gabriel on princess ja regina siis gabrieli stylist- otsib yhesonaga Gabrielile"ilusaid " tydrukute riideid. irw - Gabriel kutsub ennast BOYGIRLIKS. irw

Tana mangisin jalle veidike aednikku. Kaisin jalle Home depos ja ostsin paar roosipoosast. Eile jandasime terve hommikupooliku vanade juurikate eemaldamisega et ruumi teha uute ja hullemate jaoks. ma arvan et ma hakkan ara vanaks jaama. Mulle viimasel ajal nii meeldib oma mini aijas jannata, ommelda.etc. Aasta tagasi ei olnud yltse selliste asjade yle huvi. Ah jah, scrappbookida ka meeldib. :)

Ilusat kevadet teile koigile.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Diana, pane pilt kah lilledest yles. Jumala ilusad roosid on.

Sija

3:18 PM  
Blogger mutukas said...

Appi, mind ajas see dress up kohe naerma. Mis mind siis veel ees ootab, kui 1-aastasele Arturile juba praegu kleite selga topitakse. Varsti ka boygirl valmis!

1:04 PM  
Blogger Queen D said...

Irw. Nii tavaliselt juhtub jah kui vanemad oed on ees kasvamas. Ma maletan et mu noorem vend( 8 aastat noorem), kandis kah tydrukute kleite 3-4 aastaselt, tahtis lihtsalt Odedega yhte punti kuuluda. Nyyd on teine nii mehine et on...

2:09 PM  

Post a Comment

<< Home