Tuesday, July 26, 2005

Haige.

Juba nadal otsa on REgina kohinud ja ringi nohisenud. Paari viimase paeva jooksul on koha paris hulluks katte lainud. Kohib nii et hakkab oksendama. Koharohud erilist head siin millegiparast ei tee. Eile oosel tuli jalle vaike palavik valja ja tanasest on ta siis antibiootikumide peal. Loodan et saame selle haiguse kiiresti kontrolli alla ja et siit asjad kopsupoletikuks edasi ei edene. Nagu on tal ka vaheke paistest kuna ei saa tatti kudagi moodi liikvele. :( Muidu tunneb ta end ikka paris hasti. Voodis ta olla ei taha, puhata ta ei taha, muudkui rahmeldab ringi- teeb oma" kasitood", opib kirjutama ja arvutama, varvib paevad otsa oma varviraamatuid kuna ma ytlesin talle et enne ma talle uusi raamatuid ei osta kui koik on ara lopetatud- aga vaevalt et ta nende raamatutega niipea yhele poole saab. St Judes olles sai ta endale yle 100 erineva varviraamatu ja pooled neist on veel puutumatta.

Gabriel on tagasi koolis. Ta kohe andis kiiresti alla ja nohust sai ka lahti. Millest ta aga lahti ei saanud on jonnist. Koige hullem aeg on magamamineku aeg. Kella 8st kuni 10ni ohtul ta karjub, vahkreb, ytleb et ma olen halb ema kuna kasen tal magama minna ja terroriseerib Reginat. Samuti karjub ta vihahoos et tahab Nicki ja NYYDSAMA. Ytles mulle et nick ei ole nii julm kui ma olen. irw. Arvatavasti on ta ara unustanud nicki distsiplineerimised. Ju mu mees aitab tal need varsti meelde tuletada ja siis umbes paar nadalat karjub ta iga ohtu et I WANT MY MOMMY!! irw.

Ma tunnen ennast ka paremini. Arvan et tean miks ma vahel nii vastikult haigena tundsin. Vahepeal hakkasin jalle kohvikasutajaks , kuid poolteist nadalat tagasi otsustasin paeva pealt et EI ENAM. Millegi parast hakkas kohvi joomine mind vasitama, ma oleks pystijala magama jaanud.. See et ma paeva pealt joomise maha jatsin oli halb idee. VAGA halb. Need korvalmojud on vorreldavad gripiga- pea valutab lausa lohub otsas, kurk on kinni, jube uni ja meeleolu muutused, ja muidu on imelik olla. Tana on mul ikka veel vaike peavalu, kuid vorreldes paari paeva taguse valuga on tanane valu imevaike. :) Teen edusamme. Oleks pidanud koige pealt decafi oige kohviga pooleks jooma, ja 3 tassilt yhele yle minema. Aga mu karsitus on nagu ta on. koik peab juhtuma nyyd ja kohe, ja kui kohe ei juhtu, siis see ei hakka kunagi juhtuma. :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home