Tuesday, August 02, 2005

:D

Lopuks andis Regina koha ka alla ja nyyd oleme siis kohavabad. Antibiootikume peame veel 4 paeva votma ja siis peaks ta monda aega jalle tervena ringi tatsama. Tana laks ta Jalle kooli ja oli extra exited et sai mu silma alt valja. irv.

Nick on ka hiinast tagasi. Ta toi lastele moned hiinakeelsed lasteraamatud ja puzzlesid ja autosid. Regina yritab koigest joust hiinakeelt lugeda( oma arust). heh. Ma sain paar armsat hiina motiividega kaekotti mille saan uhkelt oma 50 kotilisse kollektsiooni lisada- mida rohkem seda uhkem.:)

Ma pole ikka veel oma autot katte saanud ( avarii oli 23ndal mail). Tana helistasin neile jalle ja oeldi et turvavoo tuli ka viimaks oieti sisse( nadal aega jamasid sellega et saadeti vale turvavoo ), ja nad ytlesid et koik on nyyd korras ja nad helistavad mulle hiljem millal ma siis auto saan yles korjata. :) Toesti, mitte ei joua ara oodata et saaks juba bensiini kulutama hakata ja osoonikihti kahjulike myrkidega kahjustama hakata. :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home