Thursday, October 13, 2005

Koolivaheaeg.

Reginal hakkas tana ta esimene ametlik koolivaheaeg. Tanane hommik algas meil naabrite juures kohvi koogitades. Kaagutasime niisama paar tundi "koduperenaiste" hadadest ja soime 3 kihilist shokolaadi vahukoore kreemi torti. Kyll oli monus nii. Peale seda kihutasime Reginaga kinno. Tal on juba pikemat aega olnud tahtmine minna vaatama Corpse Bride( tim burtoni oma). Viiamsepeal kogemus oli. Mulle on alati Tim Burtoni filmid/looming meeldinud. Ei pidanud pettuma. Film oli toeliselt Spooki. Vaga hasti kokku pandud. :) Sai naerda ning ka pisar tuli silma :)

Reginal laheb vaga hasti yldiselt oeldes. Ta viimase aja lemmik tegevus on peale ohtusooki Gabrieliga kaalule voitu joosta. Siis nad kaaluvad ennast ja kumb rohkem kaalub on voitja. irw. irw.irw. Hommikuti on nad tapselt yhes kaalus, kuid ohtul on paari OZne erinevus. Vahel kaalub regina rohkem ja vahel Gabriel. Ma tahaks ka kaalust nii vaimustuses olla, et jookseks peale iga sooki kaalule ja see suurenev number seal teeks ainult heameelt. .....

Gabriel on viimasel ajal paris hasti kaitunud. Pole mulle suuremat peavalu valmistanud. Peavalu valmistab ainult nende magama panemine. See protseduur kestab terve tunni( vahel ka paar). Oleks Nick siin poleks uneajaga mingeid probleeme, kuid neile teeb ainult nalja see kui ma torelen ja magama kasen minna. Elame yle...

Ise tegelen ma hetkel mitte kui millegagi. Yleeile loin endal keskmise sorme kyyne lihakyljest lahti. Nyyd ravitsen seda. Trykkida juba saan, kuid kui sorm/kyyn kuhugi vastu puutub siis ikka on veel valus. Tanu sellele on paljud majapidamistood/projektid pooleli voi siis tegematta.

Samuti yritan kassi kantseldada. Kuid see loom on nii kaest ara et on. Esmaspaeva ohtul hyppas ta kamina otsa ja lykkas sealt maha 2 vaasi, mis miljoniks imevaikeseks killuks purunesid. Tana hommikul alumisele korrusele minnes avastasin et porand on paksu mullakihiga kaetud. Kiisu oli lillepottide kallal kainud ja kapaga koik mulla pottidest valja kyhveldanud. Ma olin nii vihane et silme ees laks mustaks. Aga siis avastasin et ma olin hoopis silmad kinni pigistanud ja selleparast mul silme ees must oligi.......irv.

Jargmise korrani.

7 Comments:

Blogger mutukas said...

Tere! Üle pika aja mina ka kommimas. Kui pikk see koolivaheaeg seal siis on ka. Meil lasteaedades ei ole vaheaegu, ainult suvel on poolteist kuud kollektiivpuhkus. Muidugi võimaldan ma ise aeg-ajalt Iti Miinale vabu päevi, aga tegelikult koguneb neid haiguspäevi, kus ta saab kodus olla, ikka üksjagu palju. Praegugi saab nädal, kui Iti on kodus olnud. Muidu käivad meil siin köhased ja tatised lapsed ikka ka lasteaias, aga mina koduse mutina jätan pigem ta tatisena esimesel võimalusel koju, sest ei taha, et ta aiast mingi hullema asjaga koju tuleks ja Arturit nakataks.
Mina ei tee hetkel ka midagi kasulikku kodus, logelen suuremalt jaolt. Naudin olukorda, kus juba kaks nädalat on lapsed üksmeelselt ühes toas maganud. Varem magas Artur meie toas ja oli ikka igavane probleem selle Arturi magamapanekuga (kisa jne), aga nüüd panen voodisse ja astun ise minema, muidugi nad kõigepealt pool tundi turtsuvad seal naerda, aga lõpuks kustuvad ära kah.
Olgu siis, edu teile ja head koolivaheaja jätku.
terv

10:56 PM  
Blogger Queen D said...

Regina kaib Eelkoolis, mis asub tavalises Elementaar koolis. Kui esimese kuni 4nda klassi lastel on vaheaeg on ka Eelkoolil( siin siis Kindergarten). See vaheaeg kestab koos nadalavahetusega 4 paeva.

Knock,knock knock. Me lapsed on viimasel ajal taitsa terved olnud ja loodan et nii jaabki. Regina on kuni esimese novembrini ilma tervisekindlustuseta, ning selle aja see olevad haigused ja rohud peame koik enda taskust kinni maksma. Hoiame siin koik hinge kinni et keegi haigeks ei jaaks. :)

8:14 PM  
Blogger Lennuk said...

Hoian jah, hinge kinni!
Minu loodetut hommikune puhkus ja pesupesemine läks siis just haiguse nahka. Mina? Ei. Ma alati terve kui purikas. Helenil aga on PINK EYE. Pole enne kuulnudki sellisest. Ega midagi erilist selle haigusega kaasas käigi, kui roosa silm! Vaeseke...
Ma arvan, et mul on väike kergekujuline stress... Mind stressab, et ma olen nii vähe kodus. Lahkun hommikul kell 6 enamustel päevadel (ujumine või gym) ja õhtul kell 8 tulen. Pime väljas ja mis siis muud, kui voodisse varsti. Magangi viimasel ajal nii hästi (kella 10st uinun ja seda ilma Sleepytime teeta).
Mul on hetkel tohutu koduigatsus, st. siis tahaks rohkem kodus olla. Aga ega ma seda luksust ei saagi saama... nii pea.
Nädalavahetused on head tegelt...
Ja unistan pumpkin cheesecake'st vahepeal!

5:34 PM  
Blogger Queen D said...

Odraiva peaks pink eye olema. Mu lastel kah labi poetud paar korda. Pole just koige mugavam haigus.

Sul on toesit pikad paevad. :( Ma tuleb vasimus peale juba su kellaaegadest lugedes. Loodan et varsti laheb lihtsamaks. Kas pyhade ajal saad ka endale puhkust.??

11:23 PM  
Blogger Lennuk said...

Pühade ajal on mul alati lihtsam. Tänupühadel lisandub tavaliselt ka kolmapäev.
Ja ega need päevad on vaid minu valiku tõttu niisugused.
Lähen hommikul kell 6 välja, et natuke oma suurt kere liigutada. Siis viin Heleni kooli ja 9-12 on vaba. Kell 7 saan lahti. Teeb nagu 8 töötundi.
Aga jah, kõik on nii hakitud ja kodus omeise aega ei ole. See hetkel stressabki.
Ja nüüd on nii pime ka veel, kui koju jõuan.
Äh, ving-ving-ving.

Kas on ikka Pink Eye odraiva. Helenil oli silm roosa. Silmavalge siis...

Vingats.

2:27 PM  
Blogger Queen D said...

Srry, ikka ei ole kyll. Silma sidekesta poletik on hoopis. ( kysisin perearstilt yle).


Vingu palju tahad. Mu korvad on alati avatud.... kas ka head nou saad , see on juba muu kysimus...

8:45 PM  
Blogger Lennuk said...

Ah, ei olegi nõu ju vaja... hää on, kui saab vinguda!
Aga nüüd sai põsepuna palgele, ja nädal maha rahvatantsitud... olemine parem. Ja mis kõige supram, homme on laupäev!!!

11:48 PM  

Post a Comment

<< Home