Saturday, July 31, 2004

Ma olen yks suur O"gard...

Hommik oli ok. Soin oma kaerahelbe pudru ilusasti ara. Siis otsustasime Reginaga kinno minna. Ta arvas et Catwoman on ideaalne valik- tema ja tema maitset. Ja toesti ei pidanud pettuma. nii mulle kui ka talle meeldis see film. Soovitan koikidele.
Peale seda tahtis ta MCdonaldsi Chicken McNuggetseid saada . Ja no muidugi sai kah. Kes andis??/ IKKA MINA!!! Siis tulime tagasi RMH ja ma hakkasin tuba koristama. Vaja kord majja saada enne kui selle majaga hyvasti jatan. Oli meie kodusk kuus nadalat. Ja loodan et kui sygisel tagasi Chemot tuleme tegema ei pea siin motellis elama. Kuid siiski tanud Ronald McDonald stuffile et tasuta elada saime. :)

Tana oli Big Scoop Ice Cream festival, millele me muidugi ei lainud. Selle jaatise festivali eesmark on RMH jaoks raha teenida. peale seda festivali oli jalle yks grupp inimesi siin ja tegi kogu majale ohtusoog. Ma olin jube naljane kuna kaerahelbepuder oli juba ilusasti seeditud ja peavalu naljast oli talumattu. :( Nii ma hakkasingi sooma. Riisi ja brokoli pilaff, kana pada kreemi kastega ja PALJU MAGUSAT- 2 tykki kreemi pirukat, 2 tykki pecani pirukat, kypsis ja palju jaa teed. :( Ma toesti olen kurgu laeni tais. Jube vastik tunne on. Miks ma kyll nii teen. Lubasin endale et alates eelmisest esmaspaevast olen dieedil et kaotada need 5 kilo mis ma siin juurde votsin, aga mitte kuidagi ei saa otsa peale. SOok lausa kisendab mu nime. DIANA TULE JA SOO MIND, DIANA PALUN. ....
Loodan et selle kuu mis ma kodus CAs veedan saan ilusasti otsa peale need yleliigsed lbsid maha.

2 Comments:

Blogger Lennuk said...

Oh, söök, söök, söök... Nagu mu ema tavatseb öelda: See on ainuke mõnu elus!
Ma nagu ei nõustu temaga - ei ole ainuke mõnu, aga kahjuks ta saab mind enda ahelaisse väga lihtsalt!
Praegugi tahaks kapi kallale minna, sest seal on... verivorst! Kuigi kõht on veel lõunasöögist täis!

Tulge ruttu tagasi!

6:51 PM  
Blogger Queen D said...

Tuleme tuleme. Tuleme nii kahku tagasi kui voimalik- voi siis kui lennukis meie paksude jaoks ruumi on. IRW. Siis soome koos ja hiljem siis kahetseme et soime. :D:D:D

9:21 PM  

Post a Comment

<< Home