Monday, October 18, 2004

Oleme juba teisel ringil.

Aeg ikka liigub jube kiiresti siin.Alguses ma arvasin et mitte kohe ei joua esimese roundy loppu ara oodata aga nyyd on juba teise roundy lopp. Jah. Homme saame haiglast koju . Homme saab ta oma stem cellid tagasi ja lahkume haiglast juba sama paeva ohtul.

See round on Regina jaoks raskem. Esimese paeva jookusl- mis oli raskemaks paevaks, oksendas ta yle 10 korra. Laupaeval ei tundnud ta ennast kah just koige paremini. Pyhapaeval hakkasid tal luud valutama ja ta kohe nuttis valust. Tana on tal puhkuse paev , ei mingeid ravimeid.

Kui kysime arstidelt et noh, kuidas Reginal siis teie arvates laheb , oeldakse meile et tal laheb VAGA HASTI!!!. Ju tal siis laheb hasti. :)

Ilm on siin tana jube. Vaga kohutav aike. ALgas juba kella 8 ajal ohtul. Hetkel on tunne nagu oleks kell 10 ohtul. Pime, ja vihma kallab nigu oavarrest. Myristab ja valku loob, vanakuri silku soob...irw. Ei kannata ma sellist ilma. Oh jah, enne sadas veel rahet kah.Ma vaatasin et nyyd loob auto aknale augu ka veel sisse. Mis ma siis tegema hakkan???? Ma olen ikka California ilmaga nii ara hellitatud. Ei taha ikka kusagil mujal enam eladagi. :)

Kuidas teie kandis ilm on??

1 Comments:

Blogger Lennuk said...

Tervitused vihmasest Californiast!
Ei oleks sa sellist tervitust osanud oodata, mis? Jajah, vihmane see ilmake siin. Täna terve päev ei tulnud päike välja (vähemalt seal, kus mina töötan). Koju sõites tibas veidi aknaklaasile ja raadiost ähvardab homseks tugevamat sadu.
Ausalt öeldes ei ole mul miskit vähese vihma vastu. Kuniks külm ei ole... Päeval kannan dressipluusi ja olen ka plätud voodi alla visanud. Botas jalga!

Nagu ikka, häid uudiseid on kena kuulda! Tubli, Regina!
Tõesti, aeg on läinud nii kärmelt. Alles te läksite...
Las aeg lendab!

Muidu ei miskit erikoista! Minu viimaste aegade tegemistest oled ehk tutvunud minu blogil?!
Elan suuresti õe ootuse tähe all! On jäänud vähem kui 2 nädalat. Kuule, kuidas sina kahe lapsega reisisid? Ta läheb juba sapsu.... tal 2 ümberistumist. Helsinki ja London. Ehk on mõni nõuanne sul kaasa talle anda!?

Teile sinna head ööd! Lähen kukkama!
Ja ikka, parimad soovid siit poolt!!!

8:05 PM  

Post a Comment

<< Home