Wednesday, October 13, 2004

Oleme kodus- mis on meie teiseks koduks.

Segane , aga nii me end siin tunneme. Tana hommikul arkasime target house mugavas ja pehmes voodis. regina on esimesest Chemo roundist taiesti paranenud. Hemoglobiin oli kyll madal aga eile sai ta neljas kord verd ja nyyd on see ka normis. Stem cell harvest moodus edukalt . Pyhapaeval , mil tegelikult harvestimine pidi toimuma , laks masinaga midagi nihu ja veri mis ta pidi saama laks juhetes tykki. Nii siis toimus stem cellide harvetimine esmaspaeval ja kestis umbes 4 pool tundi. Nyyd on meil piisavalt stemcelle 3 chemo roundiks. Regina hakkab tasakesi ka rohkem sooma. Kuigi ta on veel oositi(14 tundi) TPNi kylge aheldatud on ta TPNi ga taiesti ara harjunud.

Nyyd on meil siis nadal puhkust ja siis varsti hakkab pihta teine chemo round. Aeg moodub siin ikka kiiresti kyll. ma arvasin et ma ei joua kuude moodumist ara oodata aga naed, jouan kyll.
Ilmad on siin taiesti sygisesed. Puud muudavat varvi, tuul puhub ja vihma kallab. BRRR. Tana ohtul laheme teeme vaikse sygise shoppingu roundi et soojemaid riideid osta. Me ju California girlid siin. Platude ja miniseelikutega. irw.

1 Comments:

Blogger Lennuk said...

Hellõu!
Tore teie edusammudst kuulda!
Irw, olete plätadega? Ma nagu muud jalanõud enam ei tunnistagi... vanasti kohe ei kannatanud varbavahesid. Suuresti ka see tõttu, et lihtsalt ei olnud mugavad. Aga olen leidnud endale sobivad! Vaatame, kuna ma endale kingad sel sügisel-talvel jalga saan!?
Istun praegu tireshopis. Flat tire. Noh, vanad teised olidki ja nii vahetan kõik välja. Hakkasin Helenit kooli viima ja korraga olin lippadi-loppadi nagu Võiduväljaku tuvi.
Sel aastal juba teine juhus. Eelmine kord olin freeway peal. Õnneks mitte eriti kiirel connection-ramp'i peal.
Ah, sinu hubby jookseb!?
Mina hakkasin ka jooksma ja olen saanud ka oma abikaasa endaga kaasa! Ime-ime-ime!
Ma ikka vahelduva eduga olen siin viimastel aastatel jooksnud, nüüd küll pikem vahe olnud. Uskumatu, kuidas mulle tegelikult see meeldib! Jooksen varahommikul.
Tead, mida mina eeloleval pühapäeval teen!? Võtan osa Los Anglese Aids Walkist. Olen kogunud mõningad annetused. Huvitav, kuidas inimesed reageerivad. Mul see esmakorde koegemus heategevusega sellisel kujul. Kui nüüd selle asjade käigus olen asja üle mõelnud, siis aids nagu rohkem su enda valik (mitte loomulikult 100%), aga näiteks vähihaigus on saatus. Nii et kõnnin vist uuesti kevadel Los Angelese naistekõnnil, mis toetab rinnavähki. (kui õigesti mäletan!?)
Kui aga Nick otsib sponsoreid, siis palu tal ka minu poole pöörduda! Oma pisipanuse paneks hea meelega teie hospidali nimele!
Anyway! Varsti peaksid mu kummid valma olema. Õnneks on siin wireless!
Tundub, et varsti on igal pool! Küll on mugav. Olen äärmiselt rahul, et oma desktop compuutri läpaka vastu vahetasin. Sobib mu praeguse elustiili ja tööajaga väga hästi.
Teile kena jätku ning olen pidev külaline sinu blogil.
Tervitused!

10:40 AM  

Post a Comment

<< Home