Friday, February 25, 2005

Yritan suuremalt :D

9 Comments:

Blogger mutukas said...

bunless hamburgers - mida need endast kujutavad? saiata hamburgerid?

12:45 PM  
Blogger mutukas said...

ma palun Sangria retsepti, kuidas teie seda segate?

12:46 PM  
Blogger Queen D said...

hehe- hamburger on kotlett. Mini hamburger- eesti suurusega kotlett. :D

Sangria retsept on lihtne. Tykelda ounad vaikesteks kuubikuteks( nagu salati kartul), pirnid kah, lisa paar apelsiini, ananassi. Vala peale paar pudelit oma lemmik veini ja pane 3-4 tunniks seisma( mitte kylma, kuna punane vein tahab toatemperatuuril olemist. Veinile void lisada veel apelsini likoori, ( triple sec, voi sidruni likoori voi mis iganes et maitset rohkem oma maitseliseks saada. Et rahvast rohkem ja kiiresti purju ajada lisasin ma konserveeritud ( purgi sees valmis juba) puuviljad, kuid enne lisamist lasin neil 3-4 paeva viski sees seistuda( kylmkapis muidugi :D . Ja siis kui olin valmis veini lisama, lisasin ka alkoholi sees laagerdunud puuviljad. :) Sija soi ja kiitis- kella kahe ajal oosel oli ta nii sassis kui sassis, ja ta kohe mitte ei saanud aru mis ta purju tegi. irw.

4:01 PM  
Blogger Queen D said...

This comment has been removed by a blog administrator.

4:01 PM  
Blogger Queen D said...

Unustasin lisada et veinina kasutasin Punast ZInfandeli( raewenswood, kuid void ju kasutada ykskoik mis veini meeldib. :D Ja kui peo jooksul vein kiputakse pealt ara jooma, lisa aga salaja veini juurde ;)

4:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jep, Niitis ikka vaga kovasti. Ma ei joonud mitte midagi, aga soin ennast purjokile:)Ma ei teadnud ju kah seda Diana kavalat paaripaevast viskileotist. Ise loikusin vaid puuviljad ja nagin, kuidas Diana veini sisse kallas, motlesin, et om Ok, aga kuis siis tuli peo tuju kui rahvas ara minema hakkas. Jargmine paev sain aru, et see puuvilja kausikese sisu polnud ikka vist koige targem tegu, sest tunne oli nagu oleks linttraktori alla jaand:)Aga muidu, kui oli ikka hea maitse...

SIJA

6:56 PM  
Blogger Lennuk said...

Minu aastate tagusest booli seiklusest teavad vist aga juba kõik.....
Kes veel mitte, siis jagan oma lugu: (Diana kuuleb seda vähemalt kolmandat korda ja ma ei saagi aru, miks ma sellest ise nii vaimustuses olen? ehk sellepärast, et mulle endale bool ja booli marjad väga maitsevad)
Aga siin siis lugulaul:
Nimelt.
vana tallinna panin kirsikompotiga juba ammu
külmkappi. ja peach kompoti peach shnappega samuti
külmkappi. seisid seal oma nädala või paar.
kui siis oli sünnipäev (oh, see juba oma 6 aastat
tagasi), siis segasin mõlemad alkoholsed kompotid
kokku. kange aga mõnusalt magus. sisse panin veel
mingeid frukte. ja kui uisutamast tagasi kambaga
tulime, siis tahtsin sisse valada tonic waterit
ohtralt (sa kujutad seda kangust ette???)
aga... juhtus nii, et ma unustasin oma rahakoti
uisuareenile ja sõitsin tagasi, saates külalised sisse
ja kõik oli seal valmis, võta salatid kapist vaid välja... ka
juhatasin alkoholi kätte. kas nad ei pannud tähele,
kui seletasin, või unustasin ütelmata, aga tonic
waterit nad ei lisanud...
kui 20 min pärast tagasi tulin... isver - ma pole
iialgi nii kärmelt inimesi vilasilmsuse saavutamist
kogenud.
kõik olid siis niiiii hoos.... jook oli küll kange,
aga kuna oli palju marju ja magusust, siis seda nad
tähele ei pannudki...

Loomulikult, lahjendasin ma koheselt selle vikati!!!!!!!!!!! NO MORE VIKAT!

10:55 PM  
Blogger Queen D said...

SInult ma selle idee saingi, Reizulennuk :D

12:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vaga lahe vois kyll rahval olla siis, kui teadmata soodes tais jaid:)
Diana oskab alati rahvast yllatada. 2 a tagasi mu synnal yks tsikk yldse ei joonud.eetis arvasid, et koik et tegu on lihtsalt watermeloni tykkidega, aga Diana oli alkoholi sisse pannud . Nii ma vaatasin, et kuda tsiki haal muudkui touseb ja aktiivsus kasvab, aga ta istuski vaagnataga ja lootis et et peab dieeti syyes arbuusitykke, aga midagi katastroofilist hoopis toimus. Pole iialgi seda tsikki tais naind ja vist ei tule ka voimalust:)Lahe oli kokkuvoteks.Kuid omad vitsad peaks peksma, kuid mul kyll oli seik meelest laind, nyyd kui endaga juhtus tuli meelde:)

7:06 PM  

Post a Comment

<< Home