Saturday, March 19, 2005

Jalle kallab.....

UGha ugha ugha ugha. Juba jalle sajab siinkandis vihma. Ma arvan et tahetakse teha 138 aasta record , ma ei maletagi neid numbreid aga , oeldi et pole nii palju sadanud 138 aasta jooksu. Huvitav. Homme kuulen Raadiost niikuinii et ei olnud 138 aasta oma, hoopis 50 aasta record on. Blah

gabriel on vaheke haige. Eile ohtul jai palavikuga magama . ja oleks ta norm ajal magama jaanud. Ei , ta jai kella 2 ajal oosel. Muudkui siiberdas ja siiberdas, ja peksis jalgadega jne.Ma jatsin molemad lapsed oma voodi magama. Tana tal enam palavikku polnud. Loodan et enam ei tule kah. Gabriel on muidu vaga hea sooja, kuid eile ja tana talle toit mitte kohe ei maitse.
Esimene mote mis mulle Gabrieli haigusega pahe tuli oli see et kuidas ma saaks Regina bakteritest eemal hoida. Tahtsin kohe garaazi joosta ja Rohelise maski talle(Gabrielile) otsida et ta oma pisikuid igale poole laiali ei aevastaks ja kohiks. Kuid siis tuli mulle meelde et Regina ei sa ju enam ravi, ja ta on paris hasti oma 0 ANCst yle saanud, ja nyyd on ta nagu norm tydruk. St Jude on ikka nii kovasti veel mu hinges ja peas et iga vaiksemagi haiguse puhul motlen ma koigepealt- Aga Mis arstid St Judes oleks mulle ytelnud, mis nou oleks nad andnud. vahel on selline motlemine hairiv, kuid vahel on jalle hea, niipalju haid nouandeid on juurde saadud mida ka omas elus on tervislik kasutada. :)

Regina on viimased paar paeva oma puzzlesid kokku pannud. Ta on puzzle maniac. Irw. 100 jupiseid paneb kokku ilma pildita, ja 24 jupised on ta jaoks beebi omad. Pean mist valja minema ja talle suurte " tydrukute " puzzlesid otsima.

Eile ohtul tuli mul tahtmine saia kypsetada. paningi parmitaigna paisuma ja poole tunni parast siis hakkasi saia tegema. Kuna mul polnud tavalist jahu piisavalt kasutasin isekerkivat jahu. Tegime shokolaadi saija ja kaneeli suhkru palmikuid. Ma polnud varem isekerkiva jahu ja parmi segu kasutanud. Aga saiad tulid vaga head ja pehmed, sulasid kohe suus, ja kujuta ette shokolaadi saija.- ilus pruun, kuid yllatuseks lisasin sisse shokolaadi lihavottekommi, ja kui shokolaadi/ kaneeli lohn maja lopus taitis , siis oli mul soogi isu kah kohe olemas. Nii votsingi soojad saijad ahjust valja ja koos lastega soime ara. Regina lemmikuks olid muidugi kaneeli saija palmikud, ja minu oma oli soe shokolaadi sai- millest viile loigates kuum shokolaad valja voolas. Ja sellega loppes ka mu 2 nadalt kestnud dieet. by, by, see ya' next time.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

uuuuh ära räägi mulle kaneelisaidest ja sokolaadist ja kõigest sellest mis sellega kaasas käib. Nigu mõtlen, tulevad luulud peale.... Nii õudelt tahaks pärmisaiu, aga ehhh see pagana dieet....
no ma vähemalt uinutan ennast selle mõttega magama, et hommikul jälle oma porgandite juurde naasta.

12:21 PM  
Blogger Queen D said...

Mul sai porganditest ja kapsast ja teest ja puljongist korini. Tana olen jalle taitsa tubli olnud, jogurtit ja cereali ja muid haid asju soonud. Aga jah, parmitaigna tooted( eriti just maaparased ) on kah mu lemmikud. :( Kahju ainult ei koik hea ja ilus teeb kehale halba ja koledat :(

12:49 PM  
Blogger Lennuk said...

Kaneelisaiad.... mmmmh, nämm!
Ma pole juba aastaid proovinud siin teha pärmitainast. Mõningad aastad tagasi proovisin kringlit teha... kerkis küll, aga lõpuks tuli selline plöss välja!
aga tuli igatahes isu jälle proovida!

5:44 AM  

Post a Comment

<< Home