Sunday, March 13, 2005

Jalle yks nadal labi.

Jah, jalle yks ilus paev seljataga. Votsin tana lapsed outo peale ja viisin Kinno Robots vaatama. Film on valmistanud samad inimesed kes tootaasid Ice Age kallal. Mulle Robots meeldis, kuid 3, 4 ja 5 aastaste jaoks on filmi huumor liiga raskesti arusaadav. Kohakuti. Reginale ja gabrielile sellest vaatamata film vaga meeldis. :)

Mul on kodus printerite probleem. 3 printerit yleval kuid koik andsid korraga alla. Mu Canoni fotoprinter lasi millegi parast koik 6 varvitanki korraga tyhjaks- nadal tagasi just vahetasin koik cartridget valja ja tana siis printisin ilusa tumelilla tindist labi imetud lehe valja. TAH. Mis tahendab seda et homme pean siis 6 tuupi varvi ostma( 12 dollarit each), voi siis helistama Canonile ja uurima kuidas saaks printeri rea peale tagasi. Siis me pea printer otsustas printimise lopetada millegiparast. Ju siis on pensioni aeg. Ja mu oma printer, mille ma endale memphises muretsesin prindib kollase varvi asemel roosat ja musta asemel tuleb sinine. Mitte kohe ei saa aru. Kunagi pole sellist probleemi olnud ja nyyd korraga , kui mul oli vaja fotosid scrapbooki jaoks valja printida ei toota ykski neist. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. ok. Mission Impossible taies jous. naised peavad homme printerid rea peale saama. !!!!
D

4 Comments:

Blogger Lennuk said...

Hei! Ma suusatamasta tagasi... Aga sellest lähemalt natukese aja pärast.
Printerid. Ka minul pole printeritega vedu. Harry alati naerab (mis ta no siis nii väga naerab...), et kui mina midagi printima hakkan, siis miskit kindlasti juhtub.
Mul esineb sageli selliseid asju, nagu värvid segamini, cartrige't tühjad jne.
Kirjeldasid, et sul seal Memphise prineril värvid segamini. Harry soovitab minu sarnaste hädade puhul "prineter head" puhastamist. Värvid mängivad ka mäkra, kui mõni cartrige on tühi. Mis printer see sul on? Mis firma?
Kuule, sa ostad nii kalleid tinditanke. Me juba aastaid osatame Computer Show'lt. Ja seal ikka palju-palju odevam.

6:14 AM  
Blogger Queen D said...

Nyyd ma laksin odavama teed ja varvid pole samad. Canoni i950 fotoprinter oli yks parimaid. Fotod tulid parimad. Siis vahetasin varvid stapelsi omade vastu , lootuses seivida 7 dollarit terve selle kupatuse pealt. ja nae mis valja tuli. Tegin ka deep cleaninud ara. Ei shittigi. UH. Teised kaks printerit on HP ( yks 3 aastane ja teine 7 kuune)

7:51 AM  
Blogger Lennuk said...

Harry ei ole kunagi HP just kõige paremaks printeriks pidanud... Meil on majas Epsoni ainuvalitsus.
Ja juba aaaaaaaaastaid kasutame me vaid tindi analooge, kuigi soovitatakse alati firma cartridge'id. Usun, et su Canon tegi head tööd, aga mina pole küll saanud kurta ka oma 2 dollariste cartridge'ga töö ebakvaliteetsust!

H. oskaks kindlasti midagi soovitada, suunata... kui õhtul koju tuleb, küsin ta käest...

1:11 PM  
Blogger Queen D said...

Canoni sain toole- printisin mitu lehte puhastutoona valja. Nyyd on fotod ka puhtad.:)
Meie jalle armasteame HP omasid. hasti kiired on printima ja see on esimene kord kui printeritega yltse probleeme on :)

4:19 PM  

Post a Comment

<< Home