Monday, March 07, 2005

Tere Naised.

Ilusat Naistepaeva teile :)
Ma olen paar paeva hasti cfafty woman olnud. laupaeval Scrapbookisin terve paeva, eile scrapbookisin veel rohkem. Isegi tegin paar Care Bear pajalappi valmis :) Nii hea tunne on kuidagi oma katetood vaadata. irw

Regina laheb paris hasti. Nohust on ta lahti saanud. Koha on veel kallal. Loodame et see ka varsti jatab ta rahule. Juuksed kasvavad tal iga paevaga pikemaks. Terve pea tal veel juukseid tais ei kasva. On naha taitsa suur Bold spot, kuhu tal vast juuksed paar aastat tagasi ei kasva( ala kuhu ta kiiritust sai. Ku nii juhtub siis poordume Hairclub for Kids poole ja need valmistavad Reginale ehtsatest juustest blod spot cover'i. Kuna ta on laps, siis ta saab selle tasuta( muidu maksaks see toiming paar tuhat dollarit), aga erinevad charitid aitavad selle tegevuse kinni plekkida.

4 Comments:

Blogger Lennuk said...

Naistepäeva teiegi naisperele!
Siin ei tea keegi asjast midagi! Ja pole ka mul siin kodus toimunud mingit väljatreeningut. (noh, õnneks tunnen ma iga päev üsna special'ina).
ELAGU NAISED!

6:07 AM  
Blogger mutukas said...

Tsau! Teile ka ilusat naistepäeva! Minu enda jaoks on ikka emadepäev emotsionaalselt kõige tähtsam ja naistepäev ei ole üldse nii oluline! Küll aga saan aru, et naistepäeval saavad ka lasteta naised ja ka tüdrukud end tähtsana tunda, sellepärast on see päev vajalik. Mingi hetk vajus ta unustuste hõlma ja nüüd on kaubandus saanud põhjuse, et naistepäeva üles pushides saavad müüa lilli ja kingitusi. meie peres oleks see vaikselt mööda läind, kui Iti poleks rääkima hakandu, et naistepäeval teevad mehed naistele üllatusi. Neil lasteaias siis oli seda räägitud ja selgitustööd tehtud. Eks siis Indrekul ei jäänud muud üle selle teavitustöö pärast, kui et hommikul oli kaks kimpu tulpe kamina serval ja 2 Remedia uut likööri Kiiu torn, millest ma olin just Intsule rääkinud, et need on letile jõudnud - minu noorusaegne lemmik munaliköör ja siis veel mingi koore-kreemliköör. Eks need olid siis kogu meie naisperele (mina, Iti ja mu ema, kes mul külas on). Ints üldiselt ei ole mingi sõnadega laristaja ja tundeid ta eriti sõnadega välja ei näia, sellepärast ma ei oodanudki temalt lauset: "Head naistepäeva!", aga meeldiv oli siis lilli ja kinki ise näha ja leida.
Vot säänsed muljed siis meil naistepäevast. Oi kui pikk jutt sai, kopeerin kohe selle enda blogi ka üle, sest mul ei ole väga aega kirjutada, sest teen magistritööd.

2:04 AM  
Blogger Queen D said...

:) Mul samamdoodi. Emadepaev on vaga tahtis. Esimesel aastal mu mees yldse ei teadnud emadepaevast midagi, ja nii me ei tahistanudki. :(
Ysna tihti juhtub nii et emadepaev ja Synnipaev langevad kokku( mu synnipeav on 8 mai. Nii ka sel aastal - jama kyll, saan lilli ja kingitusi kahe korra asemel yks. ;lol

8:12 AM  
Blogger Queen D said...

:) Mul samamdoodi. Emadepaev on vaga tahtis. Esimesel aastal mu mees yldse ei teadnud emadepaevast midagi, ja nii me ei tahistanudki. :(
Ysna tihti juhtub nii et emadepaev ja Synnipaev langevad kokku( mu synnipeav on 8 mai. Nii ka sel aastal - jama kyll, saan lilli ja kingitusi kahe korra asemel yks. ;lol

8:12 AM  

Post a Comment

<< Home