Wednesday, August 31, 2005

Hei. :)

Regina kaib ikka koolis iga paev ja ta ei joua kooli paeva algust ara oodata. Gabrieli kool algab kell 8, kuid ma viin ta kooli 8.30. Regina kool algab kell 9.27 . Koolid on neil vaga lahestikku, kuid ikka on see YKS tund mille peame ara sisaldama Reginaga. Viin siis Gabe kooli , soidan koju tagasi ja lasen REginal tund arvuti taga mangida voi oppida. Ise seni koristan. Siis toon REgina koolist koju kell 12.50. Soome lounat, mis viimasel ajal koosneb erinevatest soogikohtadest ostetud sookidest( kana, kala, hamburgerid, etc). Siis on tund veel niisama aega surnuks lyyja ja kell 3 toon Gabrieli kah koolist koju. Kui molemad lapsed hasti ennast yleval peavad , laheme kas parki, voi mingisse lastele moeldud lobustuskohta. Vahel tuttavatega, vahel omaette. Ah jah, lastele meeldib( mulle kah), raamatupoes aega veeta.

Ja nii need paevad mooduvad. Peale ohtusooki aeg jalle mangimiseks, koristamiseks, vaidlemiseks ja siis MAGAMA. Rutiin , rutiin , rutiin. :)

Ma tean juba ette mis mulle enne magamaminekut oeldakse.
  1. NOOOOOOO
  2. 2 more minutes
  3. piima palun
  4. ma tahan hambaid pesta10 korda
  5. laula voi loe meile raamatud
  6. suur kalli, kalli,
  7. musi kah please
  8. I DONT WANT TO SLEEP.
  9. I DONT WANT TO LISTEN TO YOU.
  10. I AM NOT SLEEPY
  11. ja peale vaikest torelemise tseeni
  12. MA LUBAN ET MA KUULAN HOMME SU SONA.... ja nii iga ohtu. ;)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nii ta oligi, kohe meenusid tibuksed.olege tublid
ciau sija

1:45 AM  
Blogger mutukas said...

TÜÜPILINE ÕHTU!

10:38 PM  

Post a Comment

<< Home