Thursday, August 25, 2005

Kool

Regina alustas eile eelkooliga( usas Kindergarten). Ta ei joudnud seda paeva ara oodata. Eile hommikul arkas varavalges yles ja jooksis alasti alumisele korrusele et kiiresti oma esimese koolipaeva riided selga panna. Kui abi osutasin , sain vastuseks et ta on nyyd piisavalt vana et oma riideid ise selga panna. Kool kestab 9.27-12.50ni. Peale esimese koolipaeva loppu saadeti laste kaudu vanematele terve suur ports( umbes 50 paberit), mille peame labi lugema ja millele alla kirjutama. Moni paber oli lounasoogi kohta, moni allergiate, moni selle kohta et kool saaks laste infi kooli lehekyljel avaldada, moni selle kohta et kas vanemad on nous kui lastest pilte tehakse ja infor teistele koolidele edasi antakse. Nyyd ma siis taidan ja kirun seda paberipatakat. Mitte mulle ei meeldi paberi majandus.
Reginale tundub uues koolis meeldivat. Samuti sai ta klassikaaslasteks ka paar tuttavat kellega ta Tutor Times klassiruume jagas. Opetaja sonul kohanes ta vaga kiiresti. Ei mingeid pisaraid ja tempertantrume. TUBLI TYDRUK. Samuti arutasin opetajaga regina seisundi yle. Vaga hea ja arusaaja opetaja on. Ytles meile et vaga tore et votsime aja maha et talle koik selgeks teha, ning ka kooli ode oli temaga juba Regina suhtes vestelnud. Kuna regina peab oma seisundi tottu palju koolist puuduma( arstlikud ylevaated,), siis opetaja lubas meile kodutoo kaasa anda et ta vaga maha ei jaaks opingutes. :)
Postitaksin ka paar pilti , kuid viimased paar paeva on mul uimasuse tahe all moodunud. Mitte kohe ei viitsi midagi teha. Ilm on vastikult kuuma ja lambe. Eestis olles ei tundnud paevagi vasimust( isegi magamatta oode ajal), kuid nyyd kui ma 8 tundi jutti saan magada olen vasinud rohkem kui kunagi varem, Ja higi kah voolab ojadena. Ju siis mu Eesti kuum veri igatseb eestit taga. ;)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vaatasin pilti,täitsa preili juba.
Edukat ja põnevat kooliteed Reginale!

ülle

3:08 AM  

Post a Comment

<< Home