Tuesday, August 23, 2005

Ja saigi mu lyhike puhkus labi.

Olen nyyd tagasi Ca's ja olen oma perenaise kohustusi siin jalle taitma hakanud.

Puhkus Eestis oli taitsa lahe kohe. 10ndal maandusin, sobranna oli lennujaamas vastas ning veetsis oo tema juures et hommikuseks 4 tunniseks soiduks joudu koguda. Thanks M.
11stkymdendal panin oma rendiautole haaled sisse ja kihutasin Setomaa poole teele. Peatusin Tartus et yllatada haiglas olevat Ema , kes onneks sai haiglast koju samal paeval. Yllatus oli paris suur. Peale koju joudmist chattisin paar kolm tundi, seadsin end valmis ja kihutasime Vorru Boshweterisse( voi mis iganes see koht oli). Pido oli vinge ja umbes kolme ajal oli aeg lahkuda. Teel koju vigastasime yhte kohalikku kitse paris raskelt ja kits vigastas meie autod umbes 60 000 krooni eest. Nii et rahvas, kui teil yleliigset raha on saatke aga siiapoole teele- sendid on kah oodatud- kes kopikat ei korja see rubla ei saa, nii et ma hakkan kohe sentidest pihta.

Paar paeva olin niisama ilma rendiautota ja siis pyhapaeval kihutasin vinge hommikuse bussiga tagasi tallinna et asendusauto saada- sain kah-Ameeriklase Chevy lacceti( voi midagi taolist)- paaaaha auto. Mainisin ka lennujaamas neile et juba yheksakymne juures paneb rooli varisema. Ytlesid mulle et juu siis peavad rattaid duuunima. Whatever.

Kaisin ka suurel munamael, oobikuorus, vorus Roosisaare silla juures, Obinitsas Paasapaeval, terve hunniku sugulaste juures kellel polnud orna aimugi et ma eestis olin ning mu reisi koige vingemal yritusel - Obinitsas "Taarkat" vaatamas, mis toimus koostoos Vanemuise naitlejate ja setoma setode vahel. Taitsa viimase peal etendus oli. Merca( Merle Jaager ) kohe sobis Taarka ossa nigu ta olekski paris Taarka. :) . Hiljem kuulsin et tol paeval oli etendust vaatama tulnud 1000 inimest ( platsil on ainult 600 istekohta). Ylejaanud rahvas istus maas ja vahtis suud peas mis ime see siin siis nyyd lahti on kaimas. heh.

Muidugi kaisin ara ka forelle pyydmas Piusas. Kuna aga ma olen nii algaja kalamees , siis pyydsin yhte kala umbes pool tundi, ja kui kala kaes lasin veel koos konksuga minema. Loll olen, mis teha. See eest pyydis kala mulle kinni aga Sija kellel tundub kalaonne olevat. Pyydis teine forelly paari minutiga kinni. Juu siis kaladele ei meeldinud mu perfume. ha.

Samuti kaisin ara pulmas, kust ma lahkusin hasti vara kuna olin autoga ja kainelt vooras pulmas viibida on kah vaheke jama. Sija jai sinna kuni hommikuni, pole mul orna aimugi kuis ta sealt koju sai.

Kahjuks olin ma eestis ainult vaga lyhikest aega, ning nii monigi inimene jai nagematta. Kahju muidugi.

Mis siis veel?? Ah jah, need kellel on keele peal liikumas kysimus millal ma jalle Eestisse plaanin minna , siis vastuseks on- Ei tea. Mu elu oli varem ysna planeeritud aastateks juba ette, kuid nyyd elan paev korraga ja ei tee suuri plaane. Kyll ma teid yllatan kui mul tahtmine jalle peale tuleb. ;o)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home