Friday, March 02, 2007

Tervitusi :)











Mul on jalle kohe habi et pole teile Eesti keelset ylevaadet meie elust andnud. Palju on juhtunud selle paari kuu jooksul mis ma pole kirjutanud.

Regina ja Gabriel kaivad ikka veel koolis. Vahepeal on need hommikused kella 6.15sed arkamised vaheke rasked, kuid panen nad magama tavaliselt 7.30- 8.00 ohtul. Et nad hommikuti pahurad poleks. Kool algab 7.40 hommikul. Jalutades on kooli 16 minutit ( jah, vaatasin kella pealt jargi), autosoitu aga umbes ainult paar, Kuid kui ma tahan parkimist saada, peaksin koolis olema juba 7.20, sest peale seda tekkivad kooli esisel teel ummikud. Ikkagi 600 last kindergartenist kuni 5nda klassini ( ja see on tegelikult paris vaike kool ;) ) mis mulle kohe ylivaga meeldib.

Vahepeal juhtus meil siin vaike apsakas. Tegelikult Reginal koolis. Eelmisel aastal hakkasime siis Special education (individual education programmi), enamvahem, Regina jaoks suunitletud program koolis, mis vastutab 100% tema huvide eest ( kuulmine, haridus etc) koosolekuid pidama. Kuna regina kuulmine on paris kaest ara, ( ta ei kuule rahvmassides , klassruumis, koolis , kui koik segamini raagivad, ta ei erista haali. Isegi siis kui radio mangib voi telekas mangib ja ma raagin temaga, tal on raske aru saada millest ma raagin. Kool siis muretseb regina jaoks FM systeemi, mis laheb talle korva, ja mikrofon ripub opetaja kaelas, ja kui opetaja raagib, saadab see opetaja haale signaalid otse Regina ajju ja ta kuuleb paremini.

Kais nadala otsa koolis ara, koik oli super, kuulis hasti, koik fine. Ja siis yhel hetkel laks ta muusika tundi koos kuulmis aparaadiga, kuid tunnist lahkus ilma. Ju siis oli aparaat korvast valja kukkunud ja ta polnud seda tahele pannud. Kyll otsisid opetajad, kooli director ( maailma vahvam inimene), sekretarid, opilased- aparaadist ei kippu ega koppu. Kadunud nagu maa pohja. Tana on juba kolmas paev, kuid ikka pole seda veel leitud. Mul ( meil ) On tekkinud kahtlane tunne et keegi oli Regina peale kade klassis, kuna ta sai rohkem tahelepanu, ja vottis salaja selle asja ara. L Kuid lapsed jaavad lasteks. Midagi pole teha. Mul on vaga kurb meel selle yle et see polnud just odav lobu kooli jaoks, ja et kool kaotab palju raha tanu sellele apsakale. L Nii kurb on ikkagi. Regina kuulis kohe koike palju paremini, ja ta ei pidanud opetaja kaest koike 10 korda yle kysima. Isegi siis kui ta istus pea maas , ja rahas surmises ymberringi, kuulis ta opetaja haale ikkagi ara…. Nyyd loodame, et see aparaat “ilmub” kiiresti iseenesest valja , ja Regina saab sellega jalle sinasoprust sobitama hakata. J

Gabrielil laheb koolis vingelt hasti. Irv. Ta loeb juba vaga hasti, kirjutab, tal on terve kari sopru. Kuid vahel on probleeme “attitudiga”. Talle meeldib vahepeal kakelda ( mitte just “kedagi peksta” kakelda, vaid, JALAGA tagumikku kakelda. Big NO NO … ta on vaga hella hingega ja kui talle midagi ei meeldi siis ta nutab kohe ( tapselt nagu mina ).

Ma ise kain koolis, kohutantsus, opin laulmist, tegelen lastega. Ei midagi erilist…. Niisama …

Nick on kuni aprilli lopuni Hiinas….

JA,.. otsustasin endale “rentnikud” votta. 2 eesti babe pojaga….. Vaatame kuidas asjad laabuma hakkavad. Ma vaheke Private person, ja olen harjunud elu oma pilli jargi elama ja tantsima, kuid kujutan et “pere harmoonia lyyakse mingiks ajaks sassi, kuni ma endale uue harmoonia leian….. Nii et Good luck meile J

0 Comments:

Post a Comment

<< Home