Sunday, August 15, 2004

13 ja Reede....mida veel???

13 august tahistasime mu oe 22 sunnipaeva. Koik oli pea aegu normaale . Poole kaheksa ajal laksime Grazy Horse ohtust sooma- Mina, sija, mu mees ja me lapsed. Pandi istuma- tuli ettekandja , vottis tellimuse ja kadus. Mone aja parast tuli tagasi- kokteilid mis me tellisime olid taiega metsa pandud- vale maitsega jubedad kokteilid. Siis toodi sook. Mu mees ikka ootas veel veini- ootas ja ootas ja ootas ja ootas,. Ettekandjat ei kusagil. Tuli ettekandja ja kysis kuidas koik on- tema siis et KURAt, kus mu vein on. OH vein, um,um, kohe vaatan. Kosmose mutt kadus veel 10 minutiks punasete kardinate taha ja ilmus veiniga. Aga oh onnetust, astunud paar sammu blondiin komistas ja pillas veini. Jooksuga taharuumi ja uue veini jarele. LOPUKS ometi saime ohtusoogiga algust teha.
Ohtusook soodud ootame oma kosmosemutti. Teda ei kusagil. 25e minuti parast sai mul hing tais . Laksin adminnide juurde ja kysisin mis lahti, me ohtusook ammu lopetatud aga arvet ei kusagil. Nad siis vabandasid ja saimegi arve. Lopuks.

Sellega veel ohtu ei loppeneud. Tahtsime oega siis edasi tantsima minna . Laheme siis sama restorani ooklubi ukse taha ja tahame sisse paaseda. Aga oh onnetust. Arvatakse et Sija on blond terrorist vale isiku tunnistusega. Valismaalaste juhiloa voi passiga peab kaasas olema ka teine toend kus isiku nimi peal on. Mul narv pysti. Hakkan turvasid kova haalega soimama. Turvad siis et, nemad midagi teha ei saa , firma policy. FUCK THE POLICY. manageri ka kusagil polnud. Ytlesin siis turvale et ok terrorists are leaving the premises. Lahkusime.
Lopetasime halvasti alanud ohtu Kohalikus Laguna Nigueli Iiri pubis. Tasemel!!!!!! Sijale tehti hunnikute viisi komplimente ja jooke valja, ( tanu mulle muidugi irw) Paar meest tegid talle isegi abielu ettepaneku. Aga noh nalja sai. Koju joudsime poole kahe ajal( juua ja nalja tais) tutvusime kohalike Vallaliste ja vallatutega. ;)
Kodus panime siis pidu edasi. Sija ohtu loppes kella 4 ajal hommikul WC potti kallistades. Ja nii nad ( tema ja WC pott ) magama jaidki.
Tana siis pyhapeav ja ootame juba millal esmaspaev algab.....

1 Comments:

Blogger Lennuk said...

Algatuseks, tagant järele: Palju õnne sünnipäevaks, õde!
See teendendus kõlas väga tuttavalt. Äkki oli mõni Eesti praktikant? (absull mitte üks paha sõna Eesti teenenduse kohta... igal maal omad kombed!) Aga ameerikalikkusest on see sedakorda kaugel.
Noh, olen minagi omal ajal minema peale järjekorras seismist pidanud jalutama. Olid vaid Eesti load ja see läbi ei läinud. Siin jah need värgid üsna karmid!
Kas oli ka sinine esmaspäev?

9:57 PM  

Post a Comment

<< Home