Monday, January 17, 2005

Jalle samm tagasi.

Tana oli siis Reginal kuulmis test. Kuulmine on halvemaks lainud- just High frequency kuulmine. Olen tahele pannud et kui ma temaga otse ei raagi , siis ta eriti hasti ei kuule, kui tal seljataga on palju myra ja inimesed raagivad siis ta samuti ei pane tahele kes teda kutsuvad. Kui ta telekat vaatab ja ma korvalt hoikan, on samad lood.
Hea on see et kuulmine pole nii hull et ta peab kuulmis aparaati kandma hakkama. St Jude korvaarst ytles et kui me teda kovade myrinate eest ei kaitse voib ajaga kuulmine palju hullemaks minna ja isegi kaduda. Jargmine kuulmistest on 6 kuu parast. Loodame et selle ajaga pole kuulmine hullemaks lainud.

Hetkel on ta 3 erineva antibiootikumi peal. Yks neist on vaga halb neerudele, kuid on ainuke antibiootik mis ravib bakterit mis Reginas elutseb. Tanased vereproovid naitasidki et neerudes on mingi aine( pole toesti meeles kuidas seda kutsuti ) langenud, ja nyyd on ta siis 1050 ml vedeliku peal, mis jookseb temast labi 12 tunni jooksul. Loodame et see aitab neerudest koik kahjulikud organismid valja uhuda..

Homme pole meil haiglasse ajsa - vaba paev. :) Ylehomme on MRI ja Neljapaeval on SPinal tap( selgroost voetakse vedelik et testida voororganisme ( mis ta kehast on loodetavasti jaadavalt lahkunud) :)


Ilm on siin jube kylm Eile oli ainult 29 kraadi kylma( nii nulli lahedal ). JUUUUUUBE kylm on . BRRRRR. Ja tanu sellele on mul kate ja nao nahk jube hulluks lainud. Kuiv , punane ja kipitav. Pole harjunud sellise imeliku kliimaga. :(

3 Comments:

Blogger Lennuk said...

Hei, teile seal kõigile!
Loodan südamest, et Regina kuulmine mitte kohe kindlasti kehvemaks ei lähe! Ma ise olen ka terve elu hädas kuulmisega olnud. Viimasel arstikülastusel palusin teha kuulmistesti. Üteldi, et kõik korras, aga miks ma siis koguaeg telefonis küsin: mis? mis sa ütlesid? jne.
Ei taha teid küll kadestama panna, aga täna oli meil PALAV!!! See on nii tervendav nähtus peale vihma. Uskumatu, kui masendavalt kogu see vihma värk ikka võib mõjuda!
Soovin kenasti minevaid lõputeste!

11:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

oi oi oi kui paha kuulda, et kuulmisega korrast ära on. Loodame et ainult hullemaks ei lähe. Ja siis veel see MRI, mis on nagu kõige tähtsam uuring, minu arusaamise järgi. Hoian pöidlad pihus, et see va vastik kasvaja on minema peletatud.
Ilm on meil nagu ta on, siin seal vihmane ja sopane jube vastik ühesõnaga.
Markus oli ka vahepeal 3 päeva kõrges palavikus ja püsis ainult rohtudega all, aga nüüd juba paraneb. Juba pühapäevast saati pole enam palavik tõusnud. Laps kohe rõõmsam juba.
Olge sis tublid ja ootame seda MRI-d positiivset.

ter,
maarika

11:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

Maarika- Tegelikult ootame MRI Negatiivset- kui on Positiivne siis on ajus voorkehad nahtavad. Aga ma saaan aru kyll mida sa motled ;)

5:32 AM  

Post a Comment

<< Home