Thursday, January 13, 2005

Neljapaev:)

Eile kolmapaeval kaisime Chilis soomas lootuses et Regina vaheke rohkem soob. SOIGI!!!. Peale Chilit kaisime Ice Cream shopis ja soime veel jaatist kah.

Tanased vereproovid haiglas tulid tagasi koik Normaalsetena. Ei mingeid voorkehasid( viiruseid, baktereid). Mis arstidelel hingerahu aga ei anna on yks suur , suur villi/herpese taoline moodustis Regina kae peal. Peale teist roudi loi nahapeale valja ja pole seni ajani ara paranenud . Testid ka ei naita midagi , kuid mis iganes see ka poleks et taha see Reginat maha jatta. Tana tehti siis uus test ja esmaspaevaks saame teada kas testid midagi naitasid. Esmaspaevast voetakse ta ga TPNi otsast ara. Nyyd mul ju nii lihtne, ma ei pea talle yldse syya tegema, koik mis tal vaja on laheb voolikut pidi ilusasti ta organismi.


Loodan et teil Eestis ilmad paranema hakkavad ja enam nii suuri torme ei tule. Ma arvan et Eesti tormid on Nyyd Memphisesse joudnud, kuna SIja mainis et eile oosel oli torm nii mollanud et katused lendasid ringi( Ma mudigui magasin ondsat und)

2 Comments:

Blogger mutukas said...

Kena kuulda, et aina paremini läheb! Aga see herpese asi on küll kummaline, loodetavasti saate asjas selgust.
Egas midagi, meil on käes reede ja saab hakata peagi nädalavahetust nautima. Head nädalalõppu teilegi!

10:40 PM  
Blogger Lennuk said...

Reede ja nädalavahetus ukse ees...
Mis teil ka nädalavahetuseks plaanis???
Mina istun terve nädalavahetuse kinusaalis. Nimelt, Sknadinaavia filmifestival. Tead, sellised kodused filmid! Ja tore on vaadata filme, millel ei pea subtiitreid lugema. Näiteks Soome filmid.
Eelmine aasta oli see väga vahelduslik elamus.
Ja vaheldus kulub mulle hetkel vägagi ära.
Kena nädalalõppu teilegi!!!!! Head isu Reginale!

9:08 AM  

Post a Comment

<< Home