Wednesday, February 09, 2005

Ilusat Kikka aastat teile koigile

Head UUt Aastat. Tana algas siis Kuke aasta, ja kuna minu abikaasa on Hiinlane siis me tahistame ka koiki Hiina suuri tahtpaevi. Tana olid meie sobrad- James , kes on Iiri ja Itaalia segu, Andrea , kes on tais Itaallane, Sija , kes on Eestlane, Nick the Chinese, ja Anders- Rootslane, tahistamas Uue aasta algust meiega. Bai Nian, bai Nian :) Soime hot Poti, ja joime Hiina alkohole( tangu viina, hiina olut, ja Ploomi veini. :) Elu on vanel ilus :D

5 Comments:

Blogger mutukas said...

Head kuke aastat teilegi! Kuidas hiina viin maitseb? Millegipärast kirjeldavad seda kõik kui õudusunenägu:)

4:30 AM  
Blogger mutukas said...

aga ma jumaldan hiina toitu, ma seda sööksin ja sööksin ja sööksin!

4:32 AM  
Blogger Queen D said...

Hiina viin on umbes nagu puskar/hansa. yakkk. Mulle ei maitse. 56 kraadi ikkagi sees. Ma jaan lahjamate jookide juurde. :D

7:36 AM  
Blogger Lennuk said...

Kikka aastat ka siit poolt!
Enamustes toidukohtades pakutaval nn. Hiina toidul ei ole vist suurt pistmist päris Hiina köögiga?!
Palun, räägi meile natuke Hiina köögist! Ja mis restodes oled kohanud seda õiget... Oletan, et tead abikaasa kõrvalt palju selles valdkonnas!

Kukerikii!

2:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kui aus olla siis Nick eriti ei raagi sellst oigest HIINA KOOGIST JA TOIDUST :) Olen palju oppinud just tuttavate kaest. On selgeks saanud et toidu tegemisel motlevad Hiinlased palju oma tervisele. Toidutegemisel pannakse syda sellesse. On olemas suppe mis teevad nao puhtaks, ravivad haigusi, puhastavad sisemust :D Lopptulemus votab tunde aega, kuid on iga suutait vaart. Hiina toidu teevad iseloomulikuks ka koik maitseained ja nende kombinatsioonid :D

3:42 PM  

Post a Comment

<< Home