Tuesday, February 01, 2005

Vabandan..

Vabandan koigi ees kes on oodanud et millal nyyd See Diana siis ometi kirjutama hakkab. He;)
Mul on lihtsalt sonadest puudus olnud. Olen yritanud koduse eluga ara harjuda( ikkagi kokkuvottes 6 kuud kodust eemal oldud) , ja maja jalle tundma oppinud.

Oleme SIjaga kovasti koristanud( tema muidugi rohkem kui mina), palju asju minema visanud, mis kyll esmapilgul vajalikud tunduvad kuid kui jargi moelda pole juba aasta kasutatud, ja kui juba asjad aasta seisnud on , vaevalt et neid enam vaja laheb. Kahju on kyll " vajalikku r"ampsu minema visata, aga ruumi on vaja uuele rampsule teha. :)

Tanane paev ei olnud just koige lobusam. Ma juba oma ameerika blogis mainisin et mu notebook crashis taiega. Nick yritab vaikselt elustada. Yks samm on juba labitud, 4 veel ees. Nii et keskooni laheb arvuti elustamisega aega. Vahemalt on majas veel 3 arvutit ja elu sellega seisma ei jaa ;) MA loodan ainult et koik mu fotod on arvutis alles. Ei taha nagu malestustest ilma jaada :(

Reginal laheb ka vaga hasti. Tana oli ta muidu vaheke vasinum kui muidu. Arstid ytlesid mulle et see on koik normaalne. Kiirituse ravi jarelmojud voivad veel teda aastaid uimasena hoida, ja Chemo teraapia oli ka ta organismile vaga kurnav.

Ta juuksed , kulmud ja ripsmed hakkavad ka tasapisi tagasi kasvama. Nahk on tal ikka veel vaga valge ja ta naeb vasinud valja. Umbes 6 kuu parast naeb ta palju parem valja - anname talle aega taastuda. :)

OK. Ma hakkan ka ara vasima. Varsti kirjutan jalle, aga samas mind teades voib varsti olla nadala parast ;)

1 Comments:

Blogger Lennuk said...

Oh, ära jama.... kompuutri crachid mulle üldse ei meeldi... aga minul juhtus "parim" asi siin paar kuud tagasi. Ma ju kolisin oma laua PC-lt üle notebookile. Ja vana kompuutrit kasutab Harry serverina. Küll aga tühjendas ühe minu vana kõvaketta, arvates, et mul sealt pealt tähtsam kraam ära korjatud. aga mina vana laisk.... loomulikult jäid sinna mõningad pildid ja ka vanu kirju jne. kahju, aga miskit pole teha. peab ettevaatlikum selle backup-iga olema.
Loodan, et sul laheneb see häda!

1:43 PM  

Post a Comment

<< Home