Monday, May 23, 2005

Hommikune Autoavarii

Nagu politsei seda nimetas Onnelik onnetus. Tana hommikul 7.20 soitsin peateel madalal kiirusel ja olin valmis kiirendama. Korraga, korvalteelt, ilmus valja must acura ja soitis risti mulle ette. Yritasin pidurdada kuid auto oli minst vaid 3 meetri kaugusel. Pidurdasin kyll, kuid siiski soitsin ta uksele suure augu sisse( olin ML 500, mercedese roolis). Mina olen enam vahem korras. Onnetuse ajal ei olnud mul mingit valu, paasesin ilma kriimudete, kuid nyyd on sellinse kaela ja ola valu et raske on isegi 3 kilost laptopi tosta. Auto kes mulle ette soitis pidi stoppama stop margi taga ja ootama kuna pea tee on puhas ja siis tegema oma vasak poorde, kuid tema vaate blokeeris suur moving truck, kes pooras tema teele sisse, Ju siis 20 aastane blondiin arvas et tee tema taga on puhas ja voib mulle ilusasti ette soita. Ja BOOM, soitiski. Onnetuse paiku sai Mercedese center warningu et mul oli onnetus ja secund peale onnetust auto speakersid hakkasid toole ja mees Mercedese keskusest ytles et argu ma muretsegu, nad teavad kus ma olen, 911 on helistatud, ja abi on varsti kohal. paari minuti parast oli kaks politsei autot, 2 kiirabi ja ka kaks tuletorjeautod kohal ja yritasid asjasse selgust luua. Tydruk kes oli teise auto roolis viidi kiirappi vaikeste pinnapealsete vigastustega. Onnetus oli politseinike/ kindlustus rahva/ tunnistajate arvates 100% tolle teise tydruku syy, kuna ta pidi ootama ja siis turvalise poorde tegema, kuid ta ei oodanud. Ja nyyd siin me siis oleme. Auto on ara viidud, kindlustus vaatab hetkel yle ja maarab kahjustuse ja arvatavasti me ei pea midagi maksma. Jumal tanatud et lapsi polnud autos. Olin yksinda ja kodust ainult kilomeetri kaugusel. kael valutab jubedalt. Miks valu siis sisse ei loonud kui onnetus oli. Mul pole isegi kriimustusi peal. Turvapadi loi kyll nakku , kuid isegi nagu pole paistes ja kriimustatud. Ootan nyyd et saadetakse uus auto et saaks oma paevaste toimetuste juurde asuda.

Blue Monday- oh, so blue...... paikest teile koigile ja yritage ettevaatlikud soitjad olla.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kurb kohe lugeda,et sul viimasel ajal igasuguseid äpardusi juhtub.Küll arvuti rivist väljas,nüüd auto katki...Aga ma arvan,et see on mööduv nähtus.Tegijal ikka juhtub igasugu asju.
Hea seegi,et lapsi kaasas polnud.
Eks sa natuke said ikka põrutada,miks see kael muidu valutab.
Hoian pöialt,et kõik korda saaks.
Ylle

10:05 PM  
Blogger Queen D said...

Hei ylle, vabanda et pole kirjutanud. Tavaliselt juhtub koik siis kui yritad olla eeskujulik elanik ja teed koik tapselt nii nagu tegema peab- alati just siis lahevad asjad valesti.

9:33 AM  

Post a Comment

<< Home