Monday, May 09, 2005

Head Uudised ja koik mu..

Teatan teile koigile roomuga et Regina on oma misiganes tal kallal oli jagu saanud. Alustasime nadal tagasi soogiisu tostvate rohtudega ja nyyd on ta kolm paeva jutti normaalselt soonud ja tundub et soogiisul ei ole otsa ega aart. Samas on ta energia ka tagasi tulnud , nii et oleme yks suur Terve pere.:)

Raagin teile ka veidike synnipaevast. Mu synnipaev oli 8. Mail, mis sel aastal langes kokku emadepaevaga. Kuna mulle kohutavalt meeldib synnipaevi tahistada siis sel aastal otsustasin yhe korraliku peo maha pidada. Eelmisel aastal oli Regina minu synnipaeva ajal raskelt haige ja meie istusime teadmatuses.

No nii, saatsin Evite( interneti kutsed) koikidele headele tuttavatele. Otsustasin et tahan midagi huvitavat ja lobusat sel aastal. Andsin rahvale kasu kostyymid selga panna :) Oli kyll paar pipardajat kes tavaliselt kohale tulid, kuid ega see mu tuju rikkunud. Reede ohtu joudis siis katte ja ma mitte ei joudnud oodata kellena keegi tuleb. Mu kylalisteks olid siis Charli Chaplin, Leinav uinuv Kaunitar, sexi muumia, mafiooso, disco dude, hipi/groupi, Havaiin dude, Jaapani ylikooli opilane, keskoo preestrinna, estonian Air stjuardess, Soccer mom/T-Ball mom, Botox Laidy, Skunk, Skeleton, Piraat.... Nalja kui palju :)

Rahvas tantsis, laulis ja oli muidu onnelik, kuid ka paar sydant kukkus kovale puitporandale kildudeks. ma ka ei viitsinud neid kilde kokku korjata.

Soogiks pakkusin Rahvale Lohe sinihallitusjuustu ja beekoniga, Spinati salatit kuuma alandatud veini kastega, mu mehe tehtud Riisi, kreveti ja loomaliha hautis, hapukapsast sealiha kylmloikudega, juustu pahklite ja rohelise sibulaga, Tiramisu torti, pasta salat oliivide ja marineeritud kyyslauguga, yleoo marineeritud kurgid, tomatid ja sibulad. Jilli tehtud oivalised shokolaadi horgutised ja veel rohkemgi. Juua said mis tahtsid, baar oli kuni kella kaheni lahti. :) Soovijad said ka Cigareid ja Remy Martin XO konjakit. Tequila shotid lasti kurgust alla . Imekombel keegi WC potti ei kallistanudki. HEA siis :)

Tahan tanada koiki haid inimesi maailma paremate kinkide eest. Sain ka par asja milles ma paris kindel polnud - Joehobu golfi komplekt- tuli valja et see oli hoopis lastele, ja 10 pakki mulle- see oli ka lastele. irw. Nii hea oli yheks ohtuks koik mured unustada ja koigest mu ymber toimuvast lihtsalt roomu tunda. Tahaks juba midagi sellist varsti jalle korda saata , kuid jargmine kord juba vaheke konkreetsemalt- Riietu nagu mingi kuulsus, voi tule loomana kohale....

Ilusat paeva teiel koikidele :)

2 Comments:

Blogger mutukas said...

Palju-palju õnne sünnipäevalapsele ja TERVIST KÕIGILE!

11:32 AM  
Blogger Queen D said...

Nyyd on tervised koikidel tagasi :) Ju siis oligi vaja yhte suurt pidu rahvaga, kes meile ainult onne ja tervist soovisid :)

1:09 PM  

Post a Comment

<< Home