Thursday, May 19, 2005

No nii

Sain siis tana oma lapaka katte- on jah hea ja puhas seestpoolt. Kuid kuna ta restority factory puhtusele , siis nyyd pean koik jalle nullist pihta hakkama Muidugi backisin vajalikud asjad ara ja nad backisid heast sydamest mu quickeni- unustasin seda neile oelda:) Onnelik onnetus .

KUID NYYD olen ma nii hadas interneti yles seadmisega. Nick vottis oma juhtmed kaasa ja ma olen juhtmeteta- virelessi ka ei saa sisse sebida, kuna ei tea networki koode. HUh. peaks vist colleges oma majori ara vahtama ja arvuteid minema oppima kuna ei tea 80 protsenti nendest. Ok. Teen siis lapakas niiama oma "art projekte" , ja ootan kuna mu tark ja informatsioonist yle ajav mees koju tuleb, voi ootan seni kuni prints voi printsess mind paastma tuleb.

Gabrielil laheb paremini. Ta solmed kaelalt on peaaegu kadunud ja suur salaparane punn ka jattis ta rahule. Regina on samuti taies elujous ja varvib ja loeb paevad labi. Viimasel ajal ootavad mu lapsed vaga ohtuid , sest siis enne magamaminekut loen ma neile 2 lugu voi kaks raamatud( yks yhele teine teisele). Ja kui ma juba LUGEma mainin, siis joostakse yles voodisse ja aetakse korvad kikki. irw.

Viisin ka oma kiisu tana loomaarstile. Kuradi kallis kiisu on. tal voeti verd, vaktsineeriti, moodeti, uuriti puuriti, voeti temperatuuri, loigati kyysi, kaaluti jne ja kokku mul see nali laks maksma 250 dollarit. F(&&())(*. tegelikult kah. ise olen 15 dollarilise co payga ara harjunud ja nyyd siis 250 dolalrit. Kiirsu parem argaku yles ja hakaku kohe tuba koristama ja syya tegema. ...

4 Comments:

Blogger Lennuk said...

Nagu ma juba rääkisin...
Mis kuradi vaksiinid!? Meie kass omal ajal elas niisama meie armust ja enda vabast meelest. Miskit ei juhtunud. Sõi toiduülejääke ja alati oli kala kapis. Mingist kassitoidust teadnud ma sel ajal midagi. Kass oli nii puhvis ja ilus! Terve ka veel peale kauba. Ei mingeid arste.
Küll loomaarstid siin teavad kuidas sinult seda raha välja pressida. Nad paremad müügimehed, kui telefonimüüjad.
Anyway...
Lihtsalt huvitaks, et kui siinsetele kassidele nö. kassikala anda, siis kas viskavad vedru välja, või ei ole üldse sellest toidust huvitatud (ja ootavad oma nn. dieettoitu), või ei oskagi midagi sellega peale hakata. Haiseb ju teine!
Irw.

11:30 PM  
Blogger Queen D said...

Ytlen ausalt- siinsed kassid, koerad elustiil, haigused on vaheke teistsugused, samuti ka kassid. Tahame 100% toakassi ja selleparast laseme kyyned valja tommata, ara loigata , kasside leukeemia kontroll( verevahk) , mis on kassidel vaga populaarne haigus ,vaktsineerida( cat scratch disease jne). Maal jah oli kass ainult selle parast et hiiri pyyaks, aga kui nyyd tagant jargi motlema hakata- mis haigusi kiired kandsid? Kassidel olid alati kirbud, ja puugid- mis kannavad lime disease, siis ei moelnud sellele koigele kuna ei tundunud oluline.

11:44 PM  
Blogger Queen D said...

Hei Leila- raakisid eestis kassi pidamisest. Kiika sisse

http://www.loomakaitse.ee/et/8/3/152/

11:51 PM  
Blogger Lennuk said...

Isver, tänapäeval ikka piinavad neid kasse! Peab loomakaitse kohale kutsuma!
"Kass on lihasööja. Kartulist ja pudrust ei saa ta endale vajalikke toitaineid. Kass vajab eelkõige rasvast liha ja siseelundeid." ja "Kuivtoidud on suurepärane põhitoit, kuid nendele lisaks vajab kass toorest, loomse päritoluga valku. Steriliseeritud isakassile ei tohi anda liiga palju kuivtoitu, et vältida neeru- ja kuseteedekivide tekkimist."
jne.
Ma ei kahtlegi, et vaktsiinid on igapidi kasulikud ja ka vajalikud. Miks mitte olla ettevaatlik ja ennetada haigusi.

Mul ei meenu, et meie kassil mingeid kripe, täisid oli. Tal oli soe kodu õhtuks, aga päeval jalutas väljas. Õhtuks tuli tuppa. Samuti ei mäleta, et maal vanaema juures kassid oleks end pidevalt karatsinud.
Jah, hiired on ju suured haiguste kandjad. Jube selle peale mõeldagi - kass sööb hiirt! Vaksineeriks kogu maja hiired paljalt sellest mõttest! :)

5:44 AM  

Post a Comment

<< Home