Sunday, May 15, 2005

Ei ole me kadunud kuhugi.

Viisin tana oma notebooki( Toshiba) best buysse Geek Squadile parandamiseks. Mu arvuti on labilohki igasugustest spydest labi immutatud ja trojan on kah veel tagatipuks sees. Nyyd siis puhastataksegi mu notebook shitist puhtaks ja koigest muust kah- kolmapaevaks peaks arvuti olema nigu uus. Ja kui peale arvuti " dry Cleaningut" ka koik veel ei funki, siis ma tahan oma 150 dollarit tagasi- nii palju need geekid mult siis tahavad. Aga noh, 90 dollarit laks juba uue norton 2005 ja add/spy ware protecti peale. Nyyd kirjutangi siis kodunt, laua tagant suure suure monitori ees ja klahvistikuga , millega pole kohe yldse harjunud.

Reginal ja Gabrielil laheb vaga hasti . Molemad terved ja tugevad. Kaklevad ainult kogu aeg et kumb on ilusam ja targem ja vanem ja tugevam. Kassiga ka mangivad. Millegi parast meeldib meie Kiisule raskelt Sija juures olla. Ma ei lase teda endalse kaela magama , voi ei vota voodi magama, ta sija rindade peal ainult lamabki. :)


Ilmad on ka nyyd head ja kuumad. Ma ei saa aru et miks peavad ilmad yhest ekstreemist teise minema. Kyll on kylmad ja sajused ja siis on yks paev selline paras ilm ja siis korraga on nii kuum et juuksed kah korbevad pahe area- kaimegi nyyd tossavate peadega ringi. Regina pani endale tana pahe sunscreani- ytles et ta ei taha et ta pea ara korbeks. irw. Kuna tal on aga lyhiksesed juuksed, siis peale 45 spf paikese kaitse pahe maarimist oli ta nagu vaike kuradike. irw,
Saadan teile kah eesti kylma kliimasse veidike paikest. Kohe yltse pole kade

5 Comments:

Blogger Lennuk said...

Ok, Diana! Yak! Nortoni peale 90 dollarit???
Järgmine kord paluks pöörduda minu geek squadi poole!
Netis on tasuta sulle väga hea programm viiruste vastu võitlemiseks ja veel tasuta!!!! Avast! on selle nimi.
Anna järgmine kord õigeaegselt teada, kui probleemid hakkavad tulema, Harryle meeldib selliseid mõistatusi lahendada.

Mina olen selleks korraks palavikust lahti saanud, küll aga kummitab mind viimasel ajal peavalu (vanaka hakkan jääma?). Täna läksime randa, et natuke päiksevanne võtta. Nojah.... Kaks blokki veel rannast oli täitsa päiksene ja palav ja ookeani ääres oli udu!!! Lamasime ikkagi ja lugelesime, aga siis hakkas jahe...

Kõike hääd siis teile seal!

4:49 PM  
Blogger Queen D said...

:) OK. Tavaliselt on mul Nick siin kes mu arvutid koigest shitist puhtaks teeb, kuid kui teda hadasti vaja on pole teda kusagil ymbruses... Ja tavaliselt emergencid juhtuvadki siis kui abi kaugel. :0 Aga aitahh heade soovituste eest. Yritan hiljem firefoxi uurida. BTW. Kasutasime Ad-watchi tracking cookide ja spyde suhtes, kuid see ei joua koikide viimase aja asjadega kursis-- ok, jooksen desparate houswife vaatama- hooaja viimane saade ikkagi....

9:02 PM  
Blogger Lennuk said...

Mina sättisin eile endale Firefoxi üles. Enne kasutasin tegeligult Avant browserit, mis põhineb Internet Exploreri põhjal. Olin selle küljes nii pikalt kinni, kuna ühes aknas oli võimalik mitu lehte lahti hoida. Aga nüüd Firefoxi sättides leidsin ka seal selle võimaluse.
Kompuutri skännimiseks kasutasin http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/
Ja Avast! viiruste ja spyware skännija pole küll veel suuremaid pahandusi sisse lasknud.

6:30 AM  
Blogger Queen D said...

meil on ka adaware- PCdel tootab ideaalselt- lapakal ka tootas ka aasta hasti kuid siis hakkas erroreid andma. Ju siis oli mu toshiba minu poolt nii ara metsa keeratud- lapsed mangivad/ picasa fotod-wal mart/shutterfly fotostuudiod. jne. :)

Anna teada kuidas sulle firefox meeldib :)

7:21 AM  
Blogger Lennuk said...

Räägin siin nagu teaks ohtralt kompuutritest. Aga eks midagi külge hakkab, kui üle õla abikaasa tegutsemisi jälgin...
Aga kas oled proovinud Avast! programmi. Siin link http://www.avast.com/eng/down_home.html
Jah, nende piltide ja mängudega tuleb sisse kindlasti igasugu värki. Mul on oma läpakas septembrist. 2 korda selle aja jooksul on pidanud AK natuke vaeva nägema ja asjad korda panema. Ei ole olnud midagi hullu, aga just selline väike viiruste kontroll ja mõningate programmide uninstallimine ja siis uuesti installimine. Ei miskit suurt.
Eks ma üritan ka jälgida, et ei avaks ühtki kirja, kelle saatajat ei tea ja ei downloadi igast prahti.
Firefox on täiesti viimase peale.
Mulle meeldib. Meeldib ka, et üleval paremas nurgas on kohe otselink/kast Googeli otsingumootorisse.
Ja Menüü bar'i alla panin oma paar lemmiklehte, et saab sinna minna ilma favorite'sse minemata.
Kui nõu ja abi vaja, siis KÜSI!

9:28 AM  

Post a Comment

<< Home