Thursday, June 09, 2005

Kirjutaks vahel midagi Eesti keeles kah.

Mis siis ikka. Elu laheb edasi, lapsed kasvavad, j0risevad, kaklevad ja yritavad yksteist alati syydlaseks teha. same old, same old.

Regina oskab mind oma hadadega pisarateni hirmutada. Yleeile oosel hakkasid tal korraga jubedad kohuvalud. ta lausa karjus valude kaes. Ma paanikas- mis ma teen. Kell on yks oosel, Gabriel magab, Mees on kusagil Hiinas tool. MIS MA TEEN.?? Lopuks tuli aru pahe. Jooksin ruttu mikrolainehaju juurde ja tegin oakoti soojaks ja talle kohule. Yritasin leida mingeid kohuvalu vastaseid rohutsid aga kahjuks puudusid. Niisis andsin talle 5 ml tylenoli. Ta ikka karjus oma rodu edasi. Ma kahku kohvrit pakkima et nyyd siis laheme ER( kiirabisse)i. Avastasin et pesupaev on neljapaeval ja mul koik normaalne pesu must. KIIRESTI pesumasin toole, mis sest et aega polnud. Minutiga sai see kah korda aetud. Siis jooksin jalle ylemisele korrusele et Reginal silm peal hoida. KUID MINU YLLATUSEKs oli ta lopuks( peale tunni ajast karjumist) magama jaanud. Ma istusin veel kella neljani yleval et kindel olla ta hingamises ja tervises.

Hommikul arkas ta yles korras - ei midagi viga. Lounaks oli ta jalle punnis ja karjus valust. Seekord helistasin arstile ja ytlesin et viin ta ERi labivaatusele. Regina karjus autos kah nii et maa must. Joudsime siis haiglasse ja selleks ajaks tundis ta end paremini. Ode pani ta katele juba tuimestavat kreemi et akki on vaja IV liin sisse panna ja verd uurida. . Laksime ooteruumi( voodiga). Arst joudis meieni 10 minuti parast( JUUUUUBE kiiresti, tavaliselt ootame kiirabis tunde enne kui kord meieni jouab, aga ju siis ta diagnoos hirmutas rahvast). Arsti kohaleolekuks oli Regina kohuvalu kadunud ja ta naeris ja tegi arstiga nalja. KOHT oli ka pehme, ja kivikovadus kadunud. Muidugi hea et probleemid seedimisega ainult, kuid kui see korduma hakkab?? Muideks ta oksendas kah korra ja see ajas mu rivist taitsa valja, kuid mulle mainiti et( acid reflux) lastel kes on chemo ja kiirituse labinud on vaga tavaline situatsioon, peab ainult jalgima et koik korralikult tootab ja midagi hullemat ei juhtu. Arst arvas samuti et akki on tegemist algelise Stomach fluga( kohugripiga), kuna koik naitajad viitavad sellele- MA VIHKAN KOHUGRIPPI . j Nyyd on kell 10 neljapaeva ohtul ja Regina magab ondsat und. Loodame et ta kohuprobleemid on homme paremad .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home