Friday, May 27, 2005

28.05.2004

Jube moelda et aasta tagasi oleks me oma tol ajal 4 aastase tytre Regina kaotanud. Elu teeb tihti imelikke poordeid ja sunnib meid maha istuma ning aega maha votma. Aga et elu sellise poorde votab ei oleks me iialgi uskunud oodata. Vahel me toesti vajame meeldetuletusi et lopetada igapaevane hullumoodi ringijooksmine kuid miks just selline meeldetuletus?
Regina operatsiooni ajal viibisin ma eestis. Olin juba pool aastat varem piletid ostnud( mida tagastada muidugi ei saa- koige odavamad). Hommikul siis aratas meid telefonihelin- DIANA tule kiiresti koju, Regina on vaga haige ja meil on sind vaga vaja. Nick seletas ara et Reginal tuleb kohuoperatsioon kuna sooled on solmes. Kihutasingi koigepealt siis Vorru ja yritasin piletid ymber vahetada , kuid see ei onnestunud. Nii pidingi uued piletid ostma - ekstra 1400 dollarit. Kui sain piletid katte panin autole haaled sisse ja kihutasin juba tallinna poole kus sobranna mind ilusasti enda poole oomajale vottis. Regina operatsiooni ajal sain Nickilt iga poole tunni tagant kone kus ta mulle ilusasti ara seletas mis juhuts. Koik tundus kuidagi vaga loogiline. Ta nagu teadis mida ytelda ja ta haal oli rahulik ja stessivaba. Ju siis yritas mind oma rahulikkusega vaos hoida. Hommikul vara hakkasin siis USA poole lendama. LOPUKS joudsin kohale. Lennujaamast korjasid mind yles siinne parim sobranna ja ta boyfriend. Ka nemad ei lausunud sonakestki Regina TEGELIKU seisundi kohta. Reisi ajal vahetasid nad kyll pilke mis tundus vaheke imelik, kuid ma olin lihtsalt nii vasinud motlemisest et ei suutnud sellest midagi jareldada.
11.30 ohtul joudsime siis haiglasse. Haigla vaikeses kirikukeses ootas mind Nick . Mis tal mulle oelda oli ei lahe mul ealeski meelest. - Kallis, ma valetasin sulle. Reginal ei olnud kohe operatsiooni. ( paus). Reginal oli AJUOPERATSIOON, et eemaldada 2x5x7cm suurune mass. -

Ma ei teadnud kas nutta voi naerda. Emotsioonid puudusid. Kysisin vaid miks, kus, kas ta on elus, miks me kirikus oleme etc.etc. Selline tunne oli et keegi viskas mulle suure kivi peale ja ma ei saa liikuda , hingata ega ka selgelt naha.
Lopuks ometi laksid koik killud ilusasti oma kohale ja tervik oligi valmis. NYYD ma teadsin miks ta nii haige terve mai kuu oli olnud. Nyyd ma teadsin mis ta oksendas ilma pohjuseta, voi magas paevad labi. KUID ma ei teadnud mis elu meid ees ootama hakkab ja kas Regina jaab ellu voi mitte.
Tanu mu kallikese tugevale tahtejoule on ta siin meiega. Naerab, nutab- jookseb ja on koik, mida yks ema tahta voib. Terve ja tugev.
Tanu kaasaegsetele ravimitele ja headele arstidele nii siin Orange countys kui Ka Memphises on Regina tervem kui kunagi varem. Nii palju on uuringuid tehtud et teatakse et kasvaja rakud ( nahtamatud) hakkasid arenema juba siis kui ta veel minus kasvas( during conception).
Kuid miks, seda ei tea keegi.
Regina oli vaga haige laps juba paev 1 saati- allergiad toitude ja rohtude vastu, ekseem, umbes 20 korvapoletikku, bronhiit, herpes HSV1( mis on tavaliselt huultel, suus, poskedel,) kuid reginal loi see koige lihtsam herpes valja ka katel( arstid ei tea miks).

Nyyd on ta kodus, vahi vaba, terve, tugev ja areneb nagu yks 5 aastane laps arenema peab. Arstid ei suutnud oma silmi uskuda kui nad meid memphises nagid. (eelmise aasta juunis) REGINA kaib, REGINA raagib, Ta teab mis ta ymber toimud, ta oskab seda ja toda.jne.) tavaliselt tema tyypi kasvaja eemaldamise jarel jaavad lapsed koordsilmseks, ei saa raakida, moistus kaob jne( just selleparast kus kasvaja ajus kasvas). KUID REGINA ON TERVEM KUI VAREM!!!!!

Nyyd on meil veel 4 aastat jaanud oodata( 5 aastat on tavaliselt peiteaeg/ooteaeg). Kui selle aja jooksul koik hasti laheb , siis tavaliselt vahk on alla andnud :) Ja nyyd me siis loodamegi et Reginal on piisavalt positiivset energiat ja tugevust voidelda oma elu eest.
Kuigi voitlus on voidetud ei tahenda see seda et voitlus on labi. KOIKGE hullem on labi. Elame paev korraga ja yritame suuri plaane mitte teha. :)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

--- Koik, mis eelmine aasta toimus jooksis silme eest labi hetkeks.....

Regina on vaga armas laps. Kallistab ja musitab koige ette arvamatutel hetkedel. Muidugi peab vennaraas ju seda koike taga tegema niiet topelt musid ja kallid:). Hakkangi neist koige rohkem puudust tundma.
Sija

9:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Olen praegu tööl ja silmad sinu jutu lugemisest märjad.
Tahaksin teid kõiki nii väga näha.
Kas teil sel suvel on plaanis Eestisse ka tulla? Kui on, siis anna mulle ka teada.
Olge tublid ja palju-palju positiivset teile kõigile.
ülle

12:08 AM  

Post a Comment

<< Home