Tuesday, May 24, 2005

Uus paev-

Eile sain siis oma asendus auto kah katte- Liberty mutual( kindlustus) maksab kinni. Mida nad kinni ei maksa on 11.90 paevane auto insurance, et noh kui keegi autole sisse soidab ei pea ma midagi neile maksma. Ma ei pidanud kyll seda votma, kuid viimaseaja apardusi silmas pidades ma ikkagi otsustasin selle 12 dollari kasuks paevas. Enerprize rentalilt sain siis 2004 aasta Galanti. irw. Nii imelik on soita- auto on niiiiiii madal ja niiiiiiiiii aeglane ja niiiiiiiiiiiiiii mitte mina. Irw.

Ma veel ei tea kas auto on parandatav ja kui suur on kahju mis talle oli tekitatud. Kui kiikate sisse
http://www.diana78.blogspot.com

siis naete ka fotot.

Vahemalt on salumagi siin, sain oma asjad eile koik ilusasti korda aetud. Vaatas laste jargi terve paeva kohe.

Eile ohtul pidin ma ka arstil ara kaima. Kusagil kella nelja ajal loid alakaela, olga kesk selga jubedad valud. Ikka raske oli kaija. Arstilt sain siis mingeid tugevaid valuvaigisteid, musklite rahustajaid ja tana olen siis onnelikus drug uimas. irw. Aga nii hea tunne on mitte valutada. Ah jah, arst kaskis veel hasti kuuumas mullivannis ka kaija ja ytles naljaga pooleks et pane klaas konjakit ka rohtude korvale, et kui rohud sind magama ei pane, siis konjak kindlasti teeb. irw naljatilk.

Reginal ja Gabrielil laheb vaga hasti. Regina kosub kovasti, posed on teisel juba punnis ja varv tuleb kah tagasi. Gabriel on vaikese dieedi peal ,kuna ta soob liiiiiiiiiiiga palju- ja tanu sellele tunneb ta end jube ebamugavalt, nyyd on ta siis rasvavaesemal tervislikumal dieedil. :)

5 Comments:

Blogger Lennuk said...

Ah. Mõelda, kui hirmus... Ise sõidad küll ettevaatlikult, aga teedel on alati juhesid, kes ei tohiks kohe mitte sõita.
Viimasel ajal on olnud mitmeid juhtumeid, mis pahevad südame alt värisema. Ja kõigest välja tulnud tänu (ptüi-ptüi-ptüi) minu heale reangeeringule.
Loodan, et sul saab kõik korda - nii auto, kui ka su meel...
Gabriel, Teretulemast salenejate klubisse! :) ic, kui mina teda viimati nägin, oli ta küll vormis. Ja see oli siis paar päeva tagasi...

5:41 AM  
Blogger Queen D said...

HEi. Ta on jah heas vromis nyyd. Nadal tervisliku toidu peal on talle energiat rohkem juurde andnud.
Ma toesti ei tea mis autoga saab. Mul on hetkel koigest sellest asjaajamisest ja inimeste tagaotsimisest korini. Insurance kah pole helistanud palju autol kahju on tehtud. Juu siis kahju on nii suur et votab kauem aega. irw. Kui aus olla, ma ega enam ei taha seda atuot. Isegi kui nad selle ara parandavad voib juhtuda et auto hakkab jark jargult lagunema. SIja kah ytles seda sama. Ja nick loodab et saame tagasi raha mis auto vaartus veel on et saaks uut vaatama hakata. Kuid tavaliselt kui loodad midagi saada juhtub hoopis vastupidine.

7:39 AM  
Blogger Lennuk said...

Mu abikaasa oli avariis (väikses, kuid tema auto kasutamiskõlbmatu - muhk küll väike, aga tagumine ratas on nagu sisse vajutatud, sõites teeks kaheksat)
kõigepealt mõlemad insuranced panid vastaspoole süüdlaseks, nüüd on asi ülevaatusel erapooletute käes. see oli siis eelmine juuni ja nüüd on peaaegu juuni. pole miskit veel kuulnud. ahjaa... mis juhtus? harry hakkas U-pööret tegema ja tagant kihutas talle sisse telefonil olev merzu-mees. sõitis kiiremini kui lubatud elamurajoonis.
jama jah... loodan, et saate kärmelt teada, muidu vindud eluaeg selle rendiautoga....

9:08 AM  
Blogger Queen D said...

Ma pole selle teise inimese kaest veel midagi kuulnud. Kahtlane vaikus. Vaikused mulle ei meeldi.

Harryl oli kah siis onnelik onnetus. Kui keegi mulle autos olles helistab siis ma tavaliselt ei vasta voi kui on parkimise voimalus kusagil teeaares tomban korvale ja teen jutu ara. Mitte kohe ei kannata kihutavaid telefonil raakijaid.

9:58 AM  
Blogger Lennuk said...

kui õige hoiak. ma ikka kipun mõnikord autos olles rääkima. ja kuidagi ei suuda endale harjutada seda nö. käteta telefoni...

3:17 PM  

Post a Comment

<< Home