Thursday, June 02, 2005

Sija tagasi eestis.

Lend oli ok. Mingi paar tundi oli tal lend olnud vaga jube- lennuk oli rappunud nagu oleks tahtnud koost langeda, kuid koik hea lopp hea. Usa pakikontroll laks hasti, saksas laks kah koik hasti. Ta ei olevat oma gate yles leidnud ja siis lopuks yks heasydamlik arimees viis ta kaekorval ilusasti ta varava juurde. Eestis tekkis probleeme. Eesti mutid seal tollis votsid ta ainukesena korvale ja ytlesid talle et ta peab koik oma "kauba" ( ta riided) ara "tollima" irw. Aga noh, lopuks lasksid tal ikka ilusasti eestisse tagasi . IRW.
Ma maletan ka et ainukesed probleemid mis mul kottidega on olnud on Eestis. AH. Aga nyyd on ta eestis, soob eesti leiba Atleedi juustuga ja joob limunaadi paale. Elu on ikka ilus kyll. :)

Reginal laheb hasti. Soob ja mangib ja yritab kovasti mu sona kuulata- mis tal yle jaab, kui sona ei kuula siis jaab koigest heast ilma.

Gabriel kaitub nagu yks 4 aastane poiss ikka kaitub. Terroriseerib o"de ja yritab koige hingega halb poiss olla et minult rohkem tahelepanu saada.

MINA aga sain tana maailma parema massage osaliseks. Nimelt , Meie kallis hea sober Sam tellis mulle pooleteise tunnise massazi. Ta kais mind peale autooneetust vaatamas ja ma ytlesin talle et mul selg valutab ja on pinges. NING jargmisel paeval sain siis kone massusilt et Sam maksis massagi kinni, ma ainult oelgu aeg ja ta tuleb oma massazi lauaga kohale. JA tuligi, ja mul on hetkel nii hea olla , kohe kergem tunne on ja selg ka ei valuta enam niivaga. Kuid soovitas siiski chiropractiku juures ara kaija, kuna pinge on lihtsalt alaseljas liiga suur ja ta yritab oma parima teha et valu leevendada, kuid chiropactic peab ikkagi luud paika panema. :)
Massage- $90.-. Thanks Sam. :)

Nick on ikka veel hiinas. Tuleb enne Gabrieli synnipaeva koju, umbes 20ndal juunil. Tootab ja kaib jo'usaalis.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oh my god, 90 taala massaazi eest ja üks kord..... Meil saab peaaegu sama raha eest terve kuuri (s.o 10x)... No jah mis sa teed... Krdi röövlid on nad seal suure lombi taga ikkagi küll... A lõpp hea kõik hea...

9:03 AM  
Blogger Queen D said...

See maksab et koju tulevad oma atribuutide ja muusikaga ja massazi oli valikuga.
Aga eestis on jah odavam.

10:50 AM  

Post a Comment

<< Home