Sunday, October 30, 2005

Ja homme ( tana ) Ongi Halloween.


Kostyymid- check!
Kommid, kypsised-Check!
Koritsatel naod peas-Check!
Lastel Trick or treatimiseks vastav tuju olemas-Check!!
Me oleme valmis selleks inimeste vooluks, mis meie majast iga aasta labi kaib. Lapsi siinkandis on murdu. Igas majas pea lapsed sees. Ja koik tahavad kommi ka. Kui mitte syya , siis sobrannadel/sopradel on jargmisel paeval hea kekata mitu Lbsi kommi said. Maletan et eelmisel aastal yks me naabritest kogus kokku 15 lbsi kommi. Hullud. Aga jah, ta kais pea terve community ka oma vanematega labi. irw

Ma olen ise jubedas seljavalus , tanu sellele et otsustasin maja koristada. Tomuimeja ja mina ikka yhte ei sobi. Aga mitte ei saa ma aru miks ma pidin tana koristama hakkama. Mul kaib ju iga esmaspaev koristaja tadi ja onu kes aitavad suurema segaduse ara likvideerida .

Reginal on homme koolist vaba paev. kaime paeval vast siis rannas. Lubas ilusat ilma. Gabrielil on aga koolis halloween party. Ja kostyymiparaad ja puha. Lahe vark!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home