Saturday, August 21, 2004

Lo'bus reede:)

Kaisime eile tuttavatega Marrakesh restoranis. Marroco toidud. Elamus missugune. ma polnud varem seal kainud ja nyyd saan aru miks koikidele kes seal korra kainud on meeldib. Toit oli oivaline , hasti maitsestatud- ei midagi yleliigselt. Toit toodi lauale 5 kursina. Alustati Marroco salatitega ja lopetati Baklavaga. Keskel serveeriti veel lambaliha myndikastega- oivaline, lammas lausa sulas suus, siis oli veel kanaliha ja lamba/kanaliha kebabid. 6 peale joime ara ka 5 pudelit veini nii et tuju oli lobus. Ja kuidas ma saan mainimata jatta kohutantsija. Tantsija tantistas koigepealt koik mehed yhksaaval labi- naerda sai palju- MEHED ruttu tantsu harjutama. Siis oli kaes naiste kord aga millegi parast Jen ja Melissa keeldusid. Ma tegin oma kohutantsu siiski ara . Hiljem tuli instruktor kysima kus ma kohutantsu olen oppinud tantsima ja kas ma olen proffessionaalne tantsija. :) Kui ma talle ytlesin et ma olen ainult klubi tantsija tegi teine suured silmad ja ytles et egatahes ma olen kiire oppija ja kui mul aega on voiks ma tosisemalt tantsuga tegelema hakata kuna mul on liikumine paigas. Kas ma kiitsin ennast nyyd siis piisavalt??? Mul on alati tantsimine meeldinud kuid olen liiga tagasihoidlik et seda korgemal tasandil tegema hakata.

Reginal laheb edeneva eduga hasti. Nyyd on ta juba nadal otsa ilma ratita ringi lipanud mis millegi parast ei meeldi mu mehele. Alati kui ta Reginaga valja laheb on hada suur kuna regina ei kanna ratti. Kui aus olla mind ei huvita mis Nick tahab. Kui Regina tahab ilma ratita ringi lipata las ta siis teeb seda. Keda huvitab mida teised inimesed arvavad. Tal on kyll suur arm pea peal ja juuksed puuduvad aga Ta pea on maailma armsama kujuga ja ta naeratus sulatab igasuguse jaa. Nii et kallis mees , palun saa yle oma kompleksidest ja lopeta ara hoolimine sellest mis teised arvavad. regina jaoks on sinu arvamus sada korda tahtsam.

2 Comments:

Blogger Lennuk said...

Oh, ajasid mul isu peale... kebabid ja baklava. Lambaliha. Jamm! Nagu teatavasti oled märganud, viimasel ajal palju kreeka toitu siin kandis! :)
Kuule, varsti lähed tagasi! Kuna kohtume?!
Ah, et said sellise uhke tähelepanu! Kas pole meeldiv ja kõrvust(kõhust)tõstev?
Kuidas su dieeditamine?

11:00 PM  
Blogger Queen D said...

irw. Dieeditamisega olen jalle nyyd jalle sina sopruse peal. Viimased 5 paeva olen yllatavalt hasti soomisega toime tulnud.
Ma toesti ei oska oelda millal kokku saame. Esmaspaev, teisipaev, kolmapaev on arstide juures kaimine. neljapaev vaba. Reedel laheb nick nadalaks Hiina . TAHAKS ikka vaga kokku saada enne kui minema laheme( 8 september). Aga ei oska oelda millal aega saan :O(

12:42 AM  

Post a Comment

<< Home