Monday, November 07, 2005

November

Ja ongi kaes November. Nii raske on uskuda et aasta on jalle varsti labi. kui nyyd motlema hakata mis me selle aasta jooksul siis ara teha suutsime, siis minu vastuseks oleks " Ellu jaime". Mitte kyll niivord meie, kuid Regina puhul kehtib see lause sada protsenti. Ta toesti on 6 aastane ime ja tanu temale oleme me koos temaga kasvanud ja arenenud suundades , millest me paar aastat tagasi kohe ei osanud moeldagi. Oleme tugevamad, targemad ja kannatlikumad. Vahemalt loodame et nii see on. Kuid tuleb ette ka hetki mil pisarad hakkavad lihtsalt voolama kui keegi ytleb kui tugevad ja tublid me oleme. :) Me toesti yritame.:) Kuid iga kord kui Regina haigeks jaab on meie esimeseks motteks ikka- oh no, vahk on tagasi. Arvan et selle mottega elame me vist terve elu. :( Hetkel ongi Regina vaheke haige. Tana arkas ta veidike haiglasena yles. Viisin ta siiski kooli kuna palavik puudus. Keset paeva Regina opetaja helistas ja kysis kas midagi on valesti, kuna Regina on terve paeva koolis nutnud ja mitte ei taha millestki osa votta. Ma siis soitsin kooli , mis on ainul paari minut tee meilt, toin ta koju, votsin temperatuuri ja voilaa- 100,6 palavik. Arvan et ta on endale kylge saanud selle kuirkuulsa kohugrpi. Mulle mitte kohe ei meeldi see sona. Meelde tulevad eelmise aasta seiklused haiglates, kus yks arst teise jarel pani talle diagnoosiks kohugripp. loodan et seekord see toesti on Kohugripp ja ei midagi muud. :(

OK. Aeg on magama minna. tanu sellele aja muutmisele olen ma kella kymne ajal ohtul juba paras unekott.

1 Comments:

Blogger Lennuk said...

Olete jah nii tublid ja tugevad! Alustades loomulikult Reginast!!!

November on tõesti käes, ja ei suuda küll ennast sinna jõulukuusse mõelda. Rääkimata aastat kokkuvõtvatest mõtetest.

Teile sinna aga igati tervet ja ilusat aasta lõppu (olen ajast ees?)!

Ka mina olen selle kellakeeramise tõttu õhtuti väga unine. Lausa 9 paiku kobin voodisse, sageli... ja oleks siis ärkaks üles varem! Ei, magan norinal äratuskellani välja.
Samas on mul selle hetke ülihea une üle vaid hea meel. Muidu ma selline väga kehva ja ergas magaja.

Head ööd!

8:04 PM  

Post a Comment

<< Home