Thursday, July 19, 2007

Vuih kui jube oo oli.



Ma ei vasi kordamast. ARMASTAME ja IGATSEME ST JUDE LASTEHAIGLA TOOTAJATE JA RUUMIDE JARELE. LA's on inimesed teistsugused. Kuidagi kylmad ja endasse tombunud. Vaga pinnapealed ja mitte eriti teistest hoolivad. Mind vaga hairib selline asi. Ma arvan et vaike kurtmine ja hadaldamine kaib iga asja juurde, nii ka selle
Lugu on selline et eile oosel( ool vastu neljapaeva) tekkis Reginal palavik. Kuna tal valgeliblede arv on null, punalibled jukerdavad ja Veri teeb ka oma trikke. Siis hetkel REginal immunsysteem puudub. Iga vaiksemgi pisik voib ta vaga haigeks teha. Seekord on tyli tekitajaks tema poletikus hammas. Meie normaalse immunsysteemiga inimesed suudame vaikese hambavalu ja poletikuga kuidagi ara elada, kuid Regina jaoks on see hetkel eluohtlik. Praegu on ta 3 erineva antibiootikumi peal. Yks neist tapab yht, teine teist ja kolmas tal PICC liinis olevat pisikut. Mis mind aga hairib on see kuidas Teda kui patsienti siin koheldakse. :( HAIRIB, ja kes mind teavad, kujutavad juba ette mis "larmi " ma siin haiglas tostsin. Come on- Regina paigutati jalle yhte tuppa 2 teise VAGA haige lapsega, kelle esimeseks keeleks on SPANISH, ja kelle pidu japillerkaari jatkub keskooni. Arstide ja odede kaskudele nad eriti ei allu kuna "kultuur" ei lubavat. KUi ma odedele sellest mainisin oeldi mulle _ I AM sOrry, but we are FULL, so deal with it ( mitte kyll nii jubedalt, kuid sonum oli selline). Tana ma siis helistasin REgina arstile, ja Regina case managerile, vaatame mis ytlevad. Minu jaoks on selline kaitumine lihtsalt vastuvotmattu.( vabandage mu kirjavigade parast).

NIi , eile oosel siis me veetsime 12 tundi kiirabis. Reginale anti kyll kohe kiirabi osakonnas tuba, kuid oh jah, emmele oeldi, sorry, vota aga see tool, viska tekk peale ja tuku kah. nii ma siis tukkusingi ilma hadaldamatta. Hommikul arkasin yles, pea Regina voodi peal, kaed ripakil. Keha kange, jalad surisesid ja selline tunne et keegi on mulle terve oo puu haluga pahe tagunud. Arstid kysisid kuidas oli "MINU" oo. Naeratades vaatasin oma "mugava" tooli peale ja ytlesin- FANTASTIC- wanna try??? Best experience you'll ever have. Selle peale ytles arst.- YOU DESERVE COFFEE right now.. haha ( jah, seal toas polnud joomine/soomine lubatud... Vahemalt peavalust sain lahti. .
Nyyd oleme jalle neljandal korrusel ruumis 430 c. Kell on 10.45. Korval voodis saab yks Diana nimeline tydruk keemiaravi ja kuulab Mariachi muusikat. Arvan et hakkan ise ka varsti spanisit oppima. Saan aru mis vahemusrahvused motlevad kui nad on ainukesena valgete massis... Tune on S H I T.
Nyyd aga lootke et antibiootikumid/ naturaalsed ravimid aitavad regina valgelibledel kiiresti 500 peale tulla ( hetkel 0) ja sealt 15000 peale... jne. TAHAME haiglast valja saada.

Taham puhata ja mangida. Igatsen oma armsa 6 aastase koomik Gabriel jarele. Kuid kahjuks ei lubata teda haiglasse hemo/onco korrusele. :( Nick on temaga tana oosel, ja homme on siis kord minu kaes. Tunnen end vaheke halvasti et Gabriel on tagaplaanile surutud:(:(:( Alati peab keegi kannatajaks jaama.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Olen K aja ja töötan lasteaias õpetajana.Mul on kokkupuude eesti poisiga,kel avastati ajukasvaja 2aastat tagasi,nüüdseks on ta terve ja läheb sügisel esimesse klassi.Olen uhke eesti arstide üle,kes töid poisi elule tagasi.Kallis , diana, kui soovid kogemusi vahetada võta ühendust kallisaare@hot.ee

11:24 PM  
Blogger Ingrid said...

Tervitused!
Annan sulle ühe blogi perekonnast, kellel oli USA-s lapsega sama probleem. Kogu tragöödiale vaatamat oli nende pere väga rahul haigla teenindusega, ehkki ma ei tea, kus haiglas see oli (blogis on kusagil kirjas).
Mis mind selle Christi loo puhul vapustas, oli selle pere pühendumine oma haigele lapsele tema raskeltel päevadel, see, kuidas nad kinkisid Christile selle blogi ja kuidas sõbrad üle kogu maailma neid nede rasketel päevadel toetasid ja nede eest palvetasid, ja kuidas kogu haigla personal Christisse kui printsessi suhtus..
Kui sa suudad, siis loe seda blogi, kui ei suuda(see lugu on väga valus!), siis äkki leiad oma Reginale parema haigla, kus teda kui printsessi koheldakse. Ta väärib seda!
Tallinna kohta tean öelda, et laste onkoloogiaosakonnas koheldakse lapsi ääretult hästi.
http://christithomas.blogspot.com/2005_12_01_archive.html

Tea, et sõbrad Eestis on teadlikud sinu tütrekese võitlusest ja palvetavad tema ja kogu teie pere eest.

Ingrid

6:28 AM  
Blogger Ingrid said...

Sirvisin praegu seda blogi, see haigla oli vist Philadelfias.

6:37 AM  
Blogger Kats said...

Regina on tubli ja vapper tüdruk. Tema emme ka. Tublid olete ja ärge andke alla. Me toetame kogu nõu ja jõuga!

4:38 AM  

Post a Comment

<< Home