Friday, December 02, 2005

Palju aega jalle mooda lainud....

Siinmail on Joulud taies hoos. Poed on kaupade allahindamisega hulluks lainud, ja rahvas shoppamisest vaene. irv. Tana ohtul kaisin sobrannaga Chilis ohtust soomas ja peale seda laksime kahekesi Kohlsi( kus alati maaaailma suured allahindlused on ). Tana ja homme on Kohls kuni keskooni lahti ja kella 3-12st kymeni on enamus kaupu 40-80 protsenti off. Koik on imeodav. ;) Nii et, koik teie, kes mulle veel kingitust pole ostnud, kiiresti Kohli ja ostke mulle terve hunnik uusi kooginousid, panne, taldrikuid, kahvleid nuge ja number 8,5 saapaid ;) . Ah jah, lapsed tahavad hullusti Sponge bobi ja printsessi mange( need 14.99, mis teleka kylge torgatakse)/ Andsin teile piisavalt vihjeid???

Reginal laheb vaga hasti. Tana ohtul oli Gabrieli koolis Parents Night Out( 6.30-10.00) . Panin molemad lapsed sinna 3ks tunniks, kuni ise vaga vajatud lastevaba ohtut nautisin.:)

11dets. soidame Reginaga jalle Memphisesse kus teda torgitakse , uuritakse, puuritakse ja kallistatakse. Kindlasti kuulen sadu OH kui hea Regina valja naeb, ja oh, kui hea sa valja naed ja oh kui tore meid ikka yle hulga aja naha on :) See on seal juba traditsiooniks saanud. :) Ja mulle meeldib St Jude ikka ja jalle tagasi minna. Nii tore on koiki lemmik arste ja odesid naha. dr Gajjaril on ikka ja alati hea nouanne taskust votta kuidas paremini Regina eest hoolitseda :)
Mis mulle aga ei meeldi on MRId( aju uuringud). Seekord on neid kaks. Yks siis tuimestusega ja teine ilma. Ilma ehk ( functional MRI) uurib ta aju tegevust siis kui ta aju on aktiivne. Reginal kastakse liikumatult lamada, talle katte antakse fikseerimis pult, ja selili lamades naeb ta ekraanil teatud kujundeid, sonu, pilte tahti, jne. Kui ta naeb tahte D ja pilti mis algab Dga peab ta nupule vajutama. Isegi kui ta ei vajuta, margistab MRI ara ta ajutegevuse ja arstid saavad hea ettekujutuse sellest kui palju ta aju tootab, ja kui palju kiiritusteraapia ta ajule kahju tegi.
Narv on sees. Ja arvan et see narv jaab ka saabuvaks kahekymneks aastaks. Umbes niikaua peame me siis St Judes kaima. Ja ma olen selleks valmis. Maailm on tais lapsi kes vajavad ravi. Keegi peab ju katsejanes olema. Loodan vaid et yhel paeval aitab Meie vaike Regina selle ravi leida. :)

Kiigake vahel ka http://www.stjude.org
samuti kiigake st jude online poodi( shop). :):):)

Ma vabandan koigi ees kelle Emailidele ma pole vastanud. Hetkel on kiired ja kyllaltki stressi tais ajad. Kyll ma kunagi jouan ka teile mailida. :)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

vahest on tore sattuda tuttavate inimeste blogger-lehekülgedele:) Tore et teil hästi läheb! Olen tihti teile möelnud ja eriti sinu lastele. Tänu sinu bloggile olen saanud osa sinu elust ja mul on töesti hea meel teie üle. Soovin teile kena jöuluaega ja kaunist pulma-aastapäeva! Olge tublid ja kallid lastele:)Kui sul väheke aega leidub vöid vahest paar söna kirja panna Eve.Raudvassar@student.lhs.se ,see on mul kooli aadress ja köige aktiivsemalt kasutusel.
Tervitusi minu pere poolt
/Kalli Eve

5:09 PM  

Post a Comment

<< Home