Wednesday, October 10, 2007

Head uudised:)





Hakkan pihta siis koige tahtsamatest ja parematest uudistest...Nimelt, avastasin ma meie kohalikuls maailma parimas COSTCO hulgilaost KUKESEENED!!!!!! SUURED, ilusad, varsked kanada kukeseened. Minu arust on see esimene aasta kui Costco Kukeseeni myyb:)
( Regina uus aksessuaar- Doubble Hickman Line)

Kuid kui aus olla, siis koige olulisem uudis on see ---- Reginal oli teisipaeval aju uuring( MRI) REgina oli paeva viimane patsient, ja nii ta uuring hakkaski pihta 8.30 hilisohtul. Kestis 45 minutit.
Tana saime kokku aga Regina arstiga et arutada mis MRI naitas, ja mis Reginast edasi saab.
Ma olen nadal otsa nagu narvihaige ringi kainud, kyysi narinud, peavalude kaes vaevelnud ja iiveldust tundnud. Pole kunagi veel sellist stressi tundnud mis mind oksele ajab.
KUID koik see narveerimine tasus end ara.... KUI ARST tuppa astus mureliku naoga, ja vaheke ebalevalt- kukkus mul syda saapa aarde ja ma oleks pea uluma hakanud... Kuid siis manas Dr Dhall naole maailma suurima naeratuse ja ytles :) TE EI KUJUTA ETTE , KUI AREVIL MA HETKEL OLEN. REGINA kasvajad on veelkord kahanenud ja aju on jalle vaheke puhtam... KUID, kuna ravi, millel Regina on juba 3 kuud olnud tootab Y L L A T A V A L T hasti, soovitan ma teil sama ravi jatkata veel 2 kuud. WOHOOO!!!!

Peale seda naratavat ettekannet , viis dr Dhall meid vaikesesse pimedasse ruumi , kus on laual 2 suurt arvutit. Juuni, august, september ja OKtoober - Need 4 MRI'd olid dr Dhallil yksteise korvale pandud ja ta naitas meile muutusi mis REgina ajus toimunud on... Ilusad muutused- muud nagu ei oskagi oelda. Kui mul oleks voimalus , pakiks ma oma 7 asja ja koliks kohe sinna musta auku Regina ajus et koigest parema ylevaate saada ( must auk- esimese operatsiooni aegne auk, kuhu on kogunenud surnud rakud, ja mida hetkel puutuda ei saa).

Nyyd kujutage ette yhte viinamarja kobarat. Viinamarja kobara keskel on yks HASTI suur viinamari ja ymber selle on vaikesed, imepisikesed erineva suurusega viinamarjakesed... JUST selline naeb regina vasakpoolne esi aju valja... Muidugi mitte nii ekstreemsena, kuid kuhutage see viinamarja kobar umbes 3 CM suuruseks ja need vaikesed viinamarjad umbes paari, kolme , nelja, viie millimeetsi suuruseks. :)

5 Comments:

Blogger marika said...

nii toredad uudised!! kujutan ette, kuidas võisite rõõmustada:)
meie peres ei juhtunud KORDAGI, et pärast MRI-d häid uudiseid oleks tulnud, alati halvad..:/
seetõttu on mul nüüd veel eriti hea meel - lootus pole maa pealt kuhugi kadunud:)!

9:50 PM  
Blogger Queen D said...

:):) JAh, ma tean et see sind ei lohuta, kuid me olema saanud 2 korda MRI'lt halbu uudiseid- molemad korrad siis kui Reginal avastati kasvajad. :(

Kuid nyyd me toesti roomustame... Kuid roomustan ettevaatlikult... Ei taha ennast yle roomustada.... :)

10:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

jebedijeee!!!! päeva parim uudis. Ma teen praegu seda happy baby tantsu.
Jõudu sulle veel järgmisteks chemodeks.
Maarika

11:30 PM  
Blogger Mannu said...

Täiesti lõpp. Mu keha läbisid hetk tagasi külmavärinad! Nii toredad uudised. Mul on niiniiniii hea meel Teie pere üle!
Öeldakse, et Jumal annab just nii palju inimesele kanda, kui ta kanda jõuab, mitte aga rohkem. Kui alguses kohe alla ei anna, siis ei saagi ju enam midagi muud juhtuda, kui ainult paremaks minna!

Hakkan ka happy-baby tantsu tegema nüüd ;)

6:03 AM  
Blogger Karuema said...

super :)

8:33 AM  

Post a Comment

<< Home