Tuesday, August 28, 2007

Oodates Laupaeva...


Oh.. Jalle nadal moodunud mu viimasest postitusest. Aeg kodus moodub linnutiivul. Reginal laheb taitsa okeilt. Hetkel on ta veidike " valge" naost, kuid selleks on ka pohjus.
Nimelt soitsime esmaspaeval CHLAsse vereproovidele ( tavaliselt 3 korda nadalas peame selle soidu labi tegema, kuna kirjutasin end Ronald McDonald majast/motellist valja) . Peale tunni ajast ootamist tuli siis ode hasti tagasihoidlikult meie juurde ja ytles et reginale on vaja plasmat... KUID kahjuks haigla verepank on tyhi :(:(:( Uurisin siis nende kaest et mis edasi. Mulle oeldi et kuna nad tahavad plasma numbrit kusagil 50 000 yhiku ymber ja ta veres on ainult 41 000 yhikut, siis nad eriti mures pole. peame vaga ettevaatlikud olema just mangides et ta ei kukuks ja ennast haavaks, kuna plasma puudumine voib kaasa tuua verejooksud.... So far so good.

Homme( kolmapaeva) kihutame jalle Los Angelesse vereproovidele. Oleme seal kella 11stkymnest kuni kella 1ni arvatavasti. Kui kedagi huvitab meiega kokkusaamine palun tulge ja otsige mind haigla seinte vahelt yles ;) Oleme Outpatient toweri 5ndal korrusel :)

Regina aju uuringuteni on jaanud ainult 4 paeva. Laupaeva hommikul kel 8 toimub siis MRI mis annab meile Regina tuleviku kohta rohkem infot. Teda vaadates on ikka veel raske uskuda et midagi nii traagilist on temaga toimumas, kuid onneks on ta vaga tugev tydruk ja tahab voidelda. :) :):):):):) Loodame et saame laupaeval haid uudiseid kuulda.

Jargmine teisipaev algab kool. Pole veel kooli asjugi lastele valmis ostnud- Uus seljakott, paberid, pliiatsid, liim... pole yltse minu moodi et asju viimasele minutile jatta. Kuid avastasin et ma pole enam selline ADHD inimene nagu ma varem olen. Votan asju palju rahulikumalt ja ajaga on ka paremad suhted....

TOiduga olen ikka veel suur sinasober... Jaatis maitseb kella kymne ajal ohtul palju paremini kui oun voi porgand...... ;)

1 Comments:

Blogger Mannu said...

Heheee... See jäätise-värk oli hea :P
Nii hea on lugeda, et kõik jälle paremuse poole läheb :) Sinu tekstist võib välja lugeda, et oled väga õnnelik. Niinii hea! Ja kadetsemiseks pole põhjust, küll tuleb Teilgi aeg, et rahulikult kogu perega kuskil SPA-s või värgis lõõgastuda ;)

2:26 AM  

Post a Comment

<< Home