Tuesday, January 15, 2008

Aasta 2008

( REgina ja meie vaga hea tuttav Steve tantsimas)

Head uut aastat . Kadunud hing on tagasi.
Saime Reginaga haiglast valja esimesel Jaanuaril ja oleme puhanud tervelt kaks nadalat. Taielik luksus juu. REgina on nyyd tublisti iga paev kooli kainud ja seni ajani pole ta suust erilist hadaldamist kuulnud. Ta klassi kaaslased ja opetaja olid vaga roomsad kui Regina tagasi kooli laks. :)

Teid kindlasti huvitab mis meid ees ootab. Annan teile siis lyhikese ylevaate mis toimuma hakkab.
Yldiselt on nii et Reedel saan katte REgina viimase portsu keemiat. Kui reedesed vereproovid on keemiaraviks valmis, soidame koju ja hakkame viimase keemiakuuriga pihta. 10 paeva alla neelatavat jubedat keemiat, 2 paeva IV keemiat, siis kaks paeva puhkust ja siis antakse Reginale tema stem cellid jalle tagasi. Ja peale seda on ravi labi.

KUID... Me koik teame et Regina on vaike "ime" ja ta on yllatavalt "lucky"tydruk. Kuigi hetkel on ta aju elavatest kasvajatest puhas pole me kindlad et see koik nii jaabki. Yritame lihtsalt hetkel realistlikuks jaada. Kui ma REgina MRI scanne vaatan , naen ma kohe ara kus see NN. Surnud mass on. Praktiliselt see on nyyd koikjal selles kohas kusm enne kasvajad asusid, vahe on selles et nyyd on see surnud mass. Kuigi peaksime WOHOOOTAMA, ei suuda ma seda hetkel teha. Arst on minuga yhel arvamusel ja kardab et midagi voib sellest massist kasvama hakata, Kuid samas voib koik ok olla. Meil aga pole aega spekuleerida ja peame tegutsema piisavalt kiiresti.

Nyyd on meil paar voimalust. KUNA me teame et regina luuydi ei kannataks enam toksilist ravi peame alternatiivstete voimalustega valja tulema. . Yks neist on retinoic acid( mida kasutatakse acne ravimiseks, kuid on ka tohus Medulloblastoma/PNETi vaos hoidmiseks) + temodar( on kyll keemia, kuid mitte just vaga toksik.)

Paljudel on kysimus MIKS me tahame midagi teha? MIKS me peame Reginat veel rohkem piinama ?MIKS????
AGA MIKS MITTE??? Ei tegelikult ma pole nii jube inimene. Pohjus on lihtne. KUI me midagi ei tee voime me hiljem kahetseda et me midagi ei teinud...KUi me anname talle rohkem ravi ja midagi ikkagi juhtub, on meil vahemalt meel rahul et ME TEGIME KOIK MIS MEIE VOIMUSES oli.... Peale selle accutane teraapia on veel paar voimalust, kuid sellest peale ravi loppu... ( umbes kuu aja parast)

Kui kedagi huvitab kuidas Dianal laheb ;)... siis vastus on taitsa hasti. Olen veel taie moistuse juures, leian lohutust koigest ebatervislikust ( kuid sunnin lapsi tervislikult toituma)/

Gabriel on yks targemaid lapsi keda ma tean. Ta loeb kolmanda klassi tasemel, matemaatikas on tugev, arvutit kasutab nagu proff, jne...

My abikaasa on jalle soidus paar nadalat... Keegi peab ju raha teenima et minu shopping adictionit toetada ;) .. tegelikult laheb enamus "yleliigset" raha arvete peale. Aga noh, selline see elu juba on...

7 Comments:

Blogger Mannu said...

Sinu sõnadest peegeldub optimismi ja rõõmu ning mul on selle üle väga hea meel. Rõõmust tuleb lausa pisar silma, Te saate nii hästi hakkama seal!

Kallistan kogu Teie pere! :)

5:23 AM  
Blogger marika said...

loomulikult tuleb lõpuni võidelda, olgu siis lõpp milline tahes. mõelda vaid, kui te oleksite suvel alla andnud...
hoian teile endiselt pöialt ja käin siin piilumas..

3:45 AM  
Blogger Karuema said...

taevale tänu, et on hästi. ja kindlasti tuleb teha nii palju kui võimalik, ja natuke rohkem ka veel.
mina vahetasin oma blogi aadressi -tegin selle vähem anonyymseks:vaheta mu blogi aadress, uus on http://karuema.blogspot.com/
KUID HEAD INIMESED ON LUGEMA OODATUD IKKA

1:18 PM  
Blogger Queen D said...

Hei kaja. Ma olin raskes stressis, et midagi halba juhtus su webi nurgaga.. WHEW!!!1

8:32 PM  
Blogger kukupai said...

tore, et paremuse poole läheb. Mitte mingil juhul ei tohi alla anda ja Regina on tõesti hämmastav laps. Võidelge aga edasi!

4:24 PM  
Blogger minu-hetked said...

Ma nii loodan,et Reginal läheb hästi. Iga päev vaatan ja ootan,et ehk on uusi uudiseid.
Kallistan teda tugevasti!

1:09 PM  
Blogger minu-hetked said...

Ma jään ootama:)
Seniks aga loen inglise keelset;)

2:52 AM  

Post a Comment

<< Home