Wednesday, November 14, 2007

UH OH...



No nii, ja ongi viies tsykkel kemot seljataga. Ka selle tsykli kannatas REgina taitsa hasti valja. Oksendas ainult 2 korda ja nyyd on jalle taie energia juures. Kaisime just neljanda korruse lastetoas Shrek 3ndat vaatamas.

Umbes poole tunni parast laheme aga koju. Seekord me ei jaa LAsse kuna lihtsalt ei taha RMD majaga jannata. Ma juba eelnevalt mainisin ka et meil hakkab kodus ode kaima, kes votab vere proove ja annab verd kui vaja. Samuti tuleb ta ja vahetab Regina "liini" riietuse ara ( irv, mul aju ei toota et moelda).

Umbes kuu aega tagasi hakkasin selja arstil kaima kuna selg ( ylaselg, ja kael) valutasid ja olid suures pinges. Ei saanud isegi pead poorata. Nyyd , siis kohendab chiropractic 3 korda nadalas mu kaela. Ja peale 4ndat karistamist oli mul kael ja selg pea normis. TANU aga sellele haigla toolile on mul kael jalle pinges. Nyyd aga koos peavaluga. Vahel on toesti selline tunne et endal on ka aju kasvaja... nii ebameeldiv on kaela pea valude kaes vaevelda..

Homme lahen tagasi arstile ja yhtlasi panen kirja ka massazi ( deep tissue) , et saada stressist loplikult lahti.

Sija on Gabrieiga kodus. Kui ma lahkusin hakkasid majas toole korraga koik suitsu detectorid-- Ju siis neile ei meeldi Sija Energia... Nyyd nad siis piipivad iga minut paar korda...irv.. Sijal on moistus otsas ja vajab psyhhiaatri abi..... irv. Kui ma koju lahen, hakkame me oma psyhhikat parandama pudeli eesti viina- Black Forrest'iga.... eks nais kui " korras " me peale seda parandus protsessi oleme ;)

1 Comments:

Blogger Karuema said...

sa oled tubli, et vastu pead. olen kogenud seda, kui laps on kriitilises seisus...ja siis on töesti tunne,nagu oleksid ise seal oma lapse asemel. see on hull kogemus...
proovi joogat...see aitab vahepeal pinged maha...

3:11 PM  

Post a Comment

<< Home