Monday, July 23, 2007

Esmaspaev.

Koige pealt vabandan koikide ees, kelle emailidele ma pole suutnud vastata. Aitah nouannete, info, kallistuste, ja koige ilusa eest mis te mu meili postkasti olete lahetanud.:)

Nyyd siis Reginast:) REGINA OLI TANA PALAVIKUST VABA. Kuseteede poletik on LAINUD. Kuid ta peab antibiootikumite peal olema kuni Reedeni. Nii et saame haiglast valja Reede ohtupoolikul. Kysisin arstide kaest et , akki ma saan need IV antibiootikumid koju votta ja Reginale "side Kick'i " kaudu sisse organiseerida. Arstid vaatasid mind vaheke rumala naoga, kuna keegi vanematest polevat varem sellist soovi esitanud... ( ju siis koikidele nii vaga meeldib siin haiglas olla). Ma seletasin neile et oleme sellises olukorras ka varem olnud, ja olen Reginale IV kaudu antibiootikume andnud. See pole ju eriti raske.. AH, ju siis ei usalda nad mind eriti. ... :( Istume siis siin Reedeni ja asi ants.
Regina laheb paev paevalt tugevamaks. Eile ta veel nuttis iga asja peale, Tana aga soi terve ouna ara ja ei hadaldanud mitte mohkugi. Tahtsin et ta ka suppi sooks, kuid ytles et supil on
"loll " maitse juures... ( oli jah... Oli plekk purgi supp , arvatavasti Campells.) Nii siis see systeem tootabki. Koige pealt annavad arstid lastele keemiat et Vahki tappa, ja siis kokad toovad yles mikrolaine ahjus kiiritatud, steroide tais toidu , mida ise ka kodus ei tarbi... Aga noh, enamus lapsi ju soob koike seda... Reginale meeldivad ka teatud asjad, kuid yldiselt eelistab ta lihtsaid yhe kahe toiduainega toitu. Samuti on Haiglas Mc DOnalds. See ajas mind alguses hullumoodi naerma... Ja kujutage ette, Mc Donalds on haiglas 24 tundi lahti... Soo palju hamburgereid ja Mc Flurrisid palju tahad... Mu lemmikud on isiklikud fruit ja yogurt Parfaitsid... ma pole suur burgeri sober... Voi kui siis sinihallitus juustu burger krobeda peekoniga......

Homme tulevad kaks mu tuttavad haiglasse verd andma. Regina auks... Loodetavasti laheb talle seda verd paari paeva parast vaja.

AH JAH Regina ANC on hetkel 200... nii et paraneme. Kui ANC jouab kusagil 600 peale , peame raviga jatkama , kuna ei taha vahile palju lootust anda. :) Kuid Reginat vaadates on tunne et vahk taganeb. Kui ma oleks CHOC ja ST JUDE arste kuulanud, oleks me praegu kodus ja Regina oleks arvatavasti vaga haige.... Kuid tanu alternatiivse ja kaasaegse meditsiini koostoole, on vaike lootus olemas. :) Nii et Keep your fingers crossed....

1 Comments:

Blogger marika said...

meie kaotasime pool aastat tagasi ühe oma võitlustest. aga teile soovime, et jaks ei lõppeks kunagi!
palju jõudu ja armastust!:)

5:35 AM  

Post a Comment

<< Home