Saturday, February 09, 2008

:)

Lopuks siis ka sellenadalane ylevaade.

Teisel Veebruar algas palavikuga. Palavik kindlustas meile haiglas koha vanemalt 9ksaks paevaks. Miks nii kauaks??? tavaliselt tekkib Reginal palavik siis kui tema organism ei suuda tema sees toimuvaid poletikke voidelda. Palavik voib tekkida ka siis , kui ta hullele tekkib vaike vill. Tal ju puudub immunsysteem . Nii. palaviku saime kahe paevaga maha. Kuid kuna ta valgelibled on ikka veel peidus, istusin ma Reginaga terve nadala haiglas. Ei olnud eriti kerge. Esimesed 4 paeva olime isolatsioonis- EI kylalistele, ja koik kes tuppa tulid pidid kollast kitlit, maski, ja siniseid papusid kandma. Jube protsetuur. tagatipuks olime ka meile mitte tuttavas tiivas. Nimelt meie tavalise Laane tiivale, kus koik olid vahihaiged, pandi meid ruumipuuduse tottu ida tiiba, kus on igasugused verehaigused. Mitte mulle kohe ei istunud oed seal tiivas. Liiga isekad ja ennast tais. Kui Reginal oli midagi vaja, unustati see , kuna UPS, meil oli teine patsient ja meil laks meelest.--- SORRY... blahblahblah..

Lopuks on Regina tagasi meile tuttavas Laanetiivas, meile vaga armsaks saanud odedega.:) JA onneks annab Nick mulle kahe paevase puhkuse. irv. Esmaspaeval lahen tagasi haiglasse. Ja loodetavasti saan sealtk kohe tulema .
Minu jaoks on see viimane Haiglatuur minu jaoks eriti laostav. Regina oli 3 paeva jubedas kohuvalus ja kylastas WCd 20 korda paevas. Ja kui ma meie oelt abi palusin oli ta vastus. Mul pole talle midagi anda?? WHAT? sul pole talle midagi anda. Ma paluksin nyyd, et sa kohe arsti Reginale saadaksid. Kuradi eit ei saatnud. Ma olin nii vihane et hakkasin Nutma. Laksin siis odede leti ette ja noudsin Regina ode Ginat. Ja ytlesin kohe kova haalega otse koikidele valja. REGINA ON HAIGE, ja ta on krampides. Ma paluksin arsti. Ja samal ajal ma nutsin krokodilli pisaraid. TOELISI PISARAID seekord, sest mul oli koigest korini..

OI, kyll siis hakkasid asjad liikuma. REgina ode ei julgenud mu juurde tulla. 5 minuti jooksul oli arst meie toas ja Reginal rohud olemas. ??? WTF( what the fuck???) kas toesti ma pean siis niimodi kaituma et mingi tahelepanu osaliseks saada??? JA tead mis Regina ode mu kaest kysis---- KAS TEIL ON MIDAGI JUHTUNUD ET TE NIIMODI NUTATE??? HUH?
mul viskas kops yle maksa- ytlesin tale kohe ara- ME IGATSEME OMA tiiva jarele, kus Regina oli prioriteet, ja me ei pidanud kaks korda yhe ja sama asja yle abi kysima.!!! Peale seda, saadeti Regina kohe 4 West tiiba tagasi! ma tean, kolasin nagu vana noid, kuid mul on paber patsiendi oigustega. MUL ON OIGUS NOUDA SEDA MIS ON REGINA JAOKS OIGE!!!! Ja ma noudsin seda.!

Anyway, paari paeva parast on see koik labi. Regina tuleb koju ja meie elu laheb tagasi normaalsuse piiridesse. Nyyd aga tostke koik klaas piima Regina terviseks. :) Tal on hetkel calciumi puudus ja rohkem piima joote seda parem ;)

Samuti on mul ka hetkel too , kuid ma ei saa sellest praegu lahemalt raakida. Salastatud vark... Kuid kyll te koik varsti kuulete;)

1 Comments:

Blogger Karuema said...

eks vahepeal peab nutma ka, muidu ei mahu vesi enam ihusse ära. ja skandaale tuleb ka korraldada. tubli tudruk oled ikkagi. köik laabub, usun seda.peale halbu aegu tulevad ikka ja alati head ajad :)selline on elamise seadus siin maa peal.
tule vahepeal mu fotoblogisse (kajapildialbum.blogspot.com) käima - lihtne mötterännak mujale..., vajad natuke ka muid mötteid ja teisi vaatenurki, muidu oleme olukorras, et Regina on terve ja me köik pöeme siin sinu pärast :)
kle kas muumiteema kuidagi muljet tekitas - leidsin helsinki lennujaamast, et nad on teinud muumitrollide koomikseid inglise keeles. mötlesin kohe regina peale?...

6:28 AM  

Post a Comment

<< Home